خبرگزاری کار ایران

دلیل افزایش فروش سنگ مرمریت جویم سفید چیست؟

دلیل افزایش فروش سنگ مرمریت جویم سفید چیست؟
کد خبر : ۱۲۷۶۱۷۲

یکی از کاربردی‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع سنگ ساختمانی، انواع سنگ‌های مرمریت هستند. سنگ‌های مرمریت تنوع بسیار زیادی در خصوصیات ظاهری خود دارند که پاسخگوی هر سلیقه ای هستند.

سنگ مرمریت صلصالی طیف رنگی بسیار روشن دارد که شامل رنگ‌های کرم، سفید و یاسی بسیار روشن می‌شوند و همچنین رگه‌های قرمز زیبایی دارند که به شکل تصاویر نوار قلب بر روی سطح سنگ ایجاد شده‌اند و همین موضوع سبب شده است این سنگ، یک انتخاب عالی برای استفاده جهت سنگ فرش کردن فضاهای داخلی ساختمان‌ها و منازل محسوب شود.

علت دیگری که موجب می‌شود تا سنگ مرمریت صلصالی بیشتر برای سنگ کردن سطح سالن‌ ها و یا پارکینگ‌های ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، مقاومت بالای این سنگ به نسبت سایر سنگ‌های مشابه است.

شما عزیزان در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید بهترین روش این است که با مشاوران زبده ما که سالهاست در مجموعه آراد برندینگ فعالیت دارند تماس بگیرید تا راهنماییها و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند و خریدی مطمئن را انجام دهید.

 

سنگ مرمریت سفید

سنگ مرمر دهبید یا سنگ مرمر کرما مارفیل ایران یک سنگ مرمر کرم کلاسیک با ته رنگ خرمایی است که بهترین نوع آن سنگ مرمریت دهبید سفید میباشد که از زیبایی خاصی برخوردار است.

به عبارت دیگر دارای زمینه ای بسیار درخشان و براق با رگه های برفی پراکنده بر روی آن است که بهترین جلوه را برای استفاده به عنوان سنگ کف به آن می دهد.

زمینه رنگی روشن آن یکی از دلایل استقبال گسترده از سنگ مرمر دهبید و سنگ تراورتن است و معمولا در محیطهای اداری، لابی هتلها و ساختمانها، بخشهای مسکونی و تجاری، کف آپارتمان، بدنه راه پله و پارکینگها استفاده می شود. سنگ مرمر دهبید اغلب به صورت اسلب یا اندازه های بزرگ پردازش می شود و همچنین یکی از زیباترین و بهترین مرمرهای ایران به شمار می رود.

دلیل افزایش فروش سنگ مرمریت جویم سفید چیست؟

دارای برخی خواص منحصر به فرد مانند جذب آب بسیار کم به دلیل چگالی بالای سنگ مرمریت سفید، غوطه وری بسیار بالا، فسادپذیری بالا، رنگ منحصر به فرد و شفافیت بی نظیر و مقاومت در برابر سایش بالا میباشد.

به همین دلایل، بیشتر برای کاربردهای حمام و آشپزخانه مانند آبپاش، کفپوش، کانتر و دیوارپوش استفاده می شود و با ظاهری بدیع به هر کف، دیوار و میز، زیبایی چشمگیری ایجاد می کند.

معدن و کارخانه دهبید در اصفهان، ایران واقع شده است که دارای گونه های زیادی از جمله دهبید حسن آباد، دهبید کوه های سفید کره ای، دهبید شایان، دهبید چهمرقی، دهبید انگورک، دهبید زارع و دهبید آریان می باشد. آنها در پنج رنگ مختلف از جمله کرم روشن، کرم، کرم گل، کرم بژ استخراج می شوند و سنگ دهبید یکی از زیباترین و بهترین سنگ مرمرهای ایران است.

 

سنگ مرمریت جویم

اصلی‌ترین منابع و معادن سنگ‌های مرمریت در کشور ایتالیا وجود دارند اما در کشور ما نیز معادن زیادی مثل معدن سنگ مرمریت جویم هستند که می‌توان از آنها انواع سنگ تراورتن را استخراج و فرآوری کرد.

در واقع معدن سنگ مرمریت جویُم یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین این معدن‌ها است که در شهرستان جویُم که در جنوب استان فارس واقع شده است، وجود دارد.

شهرت و معروف شدن سنگ مرمریت جویم و این معدن را می‌توان مربوط به میزان بالای سنگ مرمریت استخراج شده از این معدن دانست همچنین کیفیت و خلوص بالای سنگ‌های مرمریت این معدن نیز از دیگر دلایل معروف بودن سنگ مرمریت جویم به حساب می‌آید.

دلیل افزایش فروش سنگ مرمریت جویم سفید چیست؟

یکی دیگر از انواع سنگ مرمریت جویم که دارای رنگ زمینه‌ای مشکی است و در دسته‌ی سنگ‌های ساختمانی لوکس و شکیل قرار می‌گیرد، سنگ مرمریت دراگون می‌باشد.

این سنگ برخلاف سنگ مرمریت چیتا و سنگ چینی دارای رگه‌های سفید است و از آنجایی که مقاومت بالا و جذب آب پایینی دارد، می‌توان از این سنگ در مکان‌هایی که در مجاورت آب و رطوبت نیز هستند، به راحتی استفاده کرد.

از جمله گونه‌های جدید انواع سنگ‌های مرمریت، سنگ مرمریت سمفونی می‌باشد که از لحاظ رنگ و ویژگی‌های فنی بسیار به سنگ مرمریت دراگون و سنگ گوهره شبیه است.

کاربرد سنگ مرمریت سمفونی بیشتر برای استفاده در فضاهای داخلی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها هست همچنین از این سنگ برای ساخت سنگ آشپزخانه نیز می‌توان استفاده کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز