خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش مطرح کرد:

تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال ۱۴۰۱

تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال ۱۴۰۱
کد خبر : ۱۲۱۷۱۰۹

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این شرکت در سال جاری دانست.

به گزارش ایلنا، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهینه سازی زیرساخت‌های فروش اینترنتی گفت: اگرچه افق کوروش به دلیل گستردگی شعبات خود در تمامی شهرهای کشور در دسترس و نزدیکی مشتریان خود قرار دارد؛ اما با توجه به گسترش فناوری و به تبع آن گرایش مشتریان به خرید اینترنتی، این شرکت بر آن است تا با هدف احترام به سلیقه و ذائقه مردم و مشتریان و جلوگیری از انحصار، در کنار اپلیکیشن "اکالا" به عنوان اپلیکیشن اختصاصی فروش اینترنتی افق‌کوروش و "تارا" به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی گروه صنعتی گلرنگ، امکان بهره‌مندی مردم و مشتریان را از خدمات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از طریق دیگر اپلیکیشن‌های موجود در کشور فراهم نماید.

وی با اشاره به تنوع مطلوب کالایی و برخورداری شعب فروشگاهی این شرکت از بیش از ۳۵۰۰ نوع کالای مختلف و نیز صدور روزانه بیش از ۷۵۰ هزار فاکتور فروش در سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به این حجم از فروش در شعب فروشگاهی افق‌کوروش، فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن‌های متعدد و تنوع و سهولت در خرید و پرداخت برای مشتریان، می تواند ضمن بهبود دسترسی برای مشتریان، خریدی لذت بخش را برای آنها رقم بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز