خبرگزاری کار ایران

چگونه فیلم با زیرنویس چسبیده دانلود کنیم؟

چگونه فیلم با زیرنویس چسبیده دانلود کنیم؟
کد خبر : ۱۱۲۲۷۳۹

یکی از بهترین سرگرمی‌های کاربران در دنیای اینترنت، دانلود و تماشای جدیدترین فیلم‌ها می‌باشد. همه‌روزه فیلم‌های جدید خارجی در ژانرهای مختلفی نظیر اکشن، ماجراجویی، ترسناک، خانوادگی، علمی، مستند منتشر می‌شوند. این فیلم‌ها باکیفیت‌های مختلف نظیر 1080، 720 و 480 انتشار می‌یابد. می‌توانید جهت دانلود فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده و دانلود سریال با زیرنویس چسبیده به همراه قابلیت پخش آنلاین به سایت عصرمووی مراجعه کنید. امروزه تعداد علاقه‌مندان به فیلم‌های روز دنیا زیاد شده است و اکثراً به دنبال دانلود فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده و دانلود سریال با زیرنویس چسبیده هستند تا بتوانند به‌آسانی تمامی سکانس‌های آن را متوجه شوند.

 

زیرنویس چسبیده فیلم چیست؟

زیرنویس به ترجمه یک فیلم، سریال یا موزیک ویدئو و... گفته می‌شود که به منظور مشاهده و فهمیدن فیلم توسط بیننده تهیه و ارائه می‌شود. زیرنویس‌ها ممکن است به صورت جداگانه با فرمت srt یا به صورت چسبیده به فیلم‌ها در دسترس باشند.

چگونه فیلم با زیرنویس چسبیده دانلود کنیم؟

به‌خاطر هماهنگ نبودن زیرنویس‌ها و نمایش حروف عجیب‌وغریب در بعضی از تلویزیون‌ها در نمایش زیرنویس فیلم‌ها، وب‌سایت عصرمووی سعی نموده برای تمامی فیلم‌ها زیرنویس را به صورت چسبیده قرار دهد تا شما هر ویدئو را با زیرنویس بدون مشکل در هر تلویزیون و موبایلی مشاهده نمایید. معمولاً زیرنویس‌های جداگانه در اینترنت اکثراً دچار مشکلات و خرابی هستند و بهترین روش چسباندن زیرنویس به ویدئوها می‌باشد که پخش آنها را آسان‌تر می‌کند. عصرمووی بستر مناسبی را جهت دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فراهم کرده است که می‌توانید جدیدترین فیلم‌های روز دنیا در ژانرهای مختلف را به راحتی دانلود کنید و یا با قابلیت پخش آنلاین، به صورت آنلاین به تماشای آن بشینید.

۲۵۰ فیلم برتر IMDB

IMDB یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌های مرجع سینمایی دنیاست که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. در این قسمت امکانی فراهم شده تا شما بتوانید 250 فیلم برتر IMDB را به انتخاب عصر مووی را مشاهده و دانلود نمایید.

چگونه فیلم با زیرنویس چسبیده دانلود کنیم؟

از بخش‌های ویژه وب‌سایت عصر مووی، معرفی برترین فیلم‌ها و سریال‌ها از نگاه وب‌سایت imdb می‌باشد که تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها را برای دانلود در یک بخش ویژه معرفی نموده است و می‌توانید تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها را با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت وب‌سایت دریافت نمایید. فیلم‌های برتر imdb که جزو برترین فیلم‌ها در دنیا هستند را می‌توانید باکیفیت‌های مختلف و با زیرنویس فارسی و دوبله زبان فارسی دریافت نمایید. در این مطلب از سایت عصرمووی به دانلود ۲۵۰ فیلم برتر IMDB  از سال گذشته تا سال جاری را به همراه توضیحات آن معرفی نموده است تا با آنها بیش‌ازپیش آشنا شوید.

 

دانلود سریال با زیرنویس فارسی چسبیده

یکی از بخش‌های متنوع عصرمووی در این زمینه دانلود سریال با زیرنویس چسبیده است، سریال‌های به‌روز دنیا از کشورهای آمریکا، کانادا، کره‌ای و ژاپنی و ... می‌باشد که با زیرنویس فارسی چسبیده منتشر شده و در اجرای آن‌ها مشکی نخواهید داشت و به‌راحتی فیلم‌ها را در هر تلویزیون، موبایل و نمایشگری مشاهده خواهید کرد. سریال‌ها در ژانرهای مختلفی نظیر ترسناک، اکشن، هیجان‌انگیز، ماجراجویی و ... عرضه می‌شوند.

همچنین سریال‌ها چون به صورت هفتگی یا فصلی منتشر می‌شوند، زمان دقیق هر قسمت و هر فصل در عصرمووی مشخص است. در بخش سریال‌ها با مشاهده تریلر هر بخش به‌راحتی می‌توانید با جدیدترین سریال‌ها آشنا شوید. کیفیت‌های مختلفی نظیر فول‌اچ‌دی، 1080، 720 و 480 را در وب‌سایت عصرمووی می‌توانید دریافت نمایید.

قابلیت پخش آنلاین فیلم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عصرمووی ارائه پخش فیلم‌ها و ویدئوها به صورت کاملاً آنلاین می‌باشد که شما کاربران عزیز می‌توانید ویدئوها را باکیفیت‌های مختلف به صورت آنلاین ملاحظه نمایید.

وب‌سایت (asrmovie) یکی از برترین مراجع دانلود فیلم و سریال‌های جدید جهان می‌باشد. فیلم‌ها به همراه نسخه اصلی و زیرنویس قرار خواهد گرفت و اطلاعات فیلم‌ها در هر بخش قرار می‌گیرد. معرفی کوتاه فیلم و داستان آن و همچنین داستان به زبان انگلیسی نیز قرار گرفته است. قابلیت پخش آنلاین فیلم یکی از برترین ویژگی‌های وب‌سایت به شمار می‌رود که کمتر سایتی به ارائه فیلم به صورت آنلاین می‌پردازند. با ارائه اینترنت‌های پرسرعت در ایران اکثر کاربران ترجیح می‌دهند فیلم‌ها را به صورت آنلاین تماشا کنند و البته اگر هم بخواهند آن را دانلود نمایند، لینک‌های مستقیم آن نیز قرار گرفته است.

 

راهنمای دانلود از سایت عصرمووی

لینک‌های دانلود در وب‌سایت با اینترنت نیم‌بها محاسبه می‌شوند و برای دانلود با سرعت بالا و حجم نیم‌بها باید حتماً فیلترشکن خودتان را خاموش نمایید و اگر در زمان دانلود دچار خطا و مشکل شده‌اید حتماً لینک دانلود را از سایت کپی نموده و در برنامه دانلود منیجرتان جایگزین نمایید. تمامی فیلم‌ها و ویدئوهای سایت با قابلیت توقف و ادامه Resume هستند و اگر اینترنت شما قطع شد می‌توانید بعداً ازسرگیری دانلود را ادامه دهید و هیچ مشکلی بابت خراب‌شدن لینک‌ها و دانلود شدن حجم‌های بالا از اول نخواهید داشت. جهت دانلود فیلم از سایت عصرمووی می‌توانید "عصرمووی" را در گوگل جستجو کنید یا آدرس https://asrmovie.com را در نوار مرورگر خود وارد کنید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز