خبرگزاری کار ایران

کرکره برقی ، از واجبات هر مغازه

کرکره برقی ، از واجبات هر مغازه
کد خبر : ۱۱۱۵۰۹۶

یکی از مسائل مهمی که امروزه جامعه با آن درگیر است مسأله امنیت می‌باشد. حفظ امنیت مکان‌های خاص مانند مغازه و انبار محصولات و کارگاه‌ها و ... نمونه‌هایی از توجه به امنیت برای حفظ سرمایه هستند. برای این که ضریب امنیت این مکان‌ها بسیار بالا برود می‌بایستی درب‌های ورودی که محتمل‌ترین محل ورود افراد ناشناس و یا سارقین احتمالی می‌باشد به سیستم‌های قوی مجهز باشند.

پیشرفت تکنولوژی در این زمینه باعث ساخت و تولید درب‌های اتوماتیکی مانند کرکره برقی شده است که به مراتب ضریب امنیتی ورودی مغازه‌ها و کارگاه‌ها را بسیار بالا برده است. در صورتی که نصب کرکره برقی به درستی صورت بگیرد، وجود هر گونه منافذ ورودی احتمال بسته خواهد شد. به‌ همین جهت، نصب کرکره برقی می‌بایستی به متخصصین این کار سپرده شود.

با توجه به انواع مختلف کرکره برقی که برای مکان‌های مختلف از نظر مواد اولیه تولید شده و وزن و محل استفاده، ساخته شده و در بازار وجود دارد، قیمت نصب کرکره برقی تفاوت‌هایی خواهد داشت. لذا در صورت مواجهه با اختلاف هزینه نصب کرکره برقی، باید گزینه‌ها و معیارهایی در نظر گرفته شود. در این مقاله قصد داریم انواع کرکره برقی و طریقه سفارش و نصب کرکره برقی را مورد بررسی قرار دهیم و با معرفی مجموعه بازرگانی صفایی که در این زمینه فعالیت چندین ساله دارند، در خصوص تقویت ضریب ایمنی و امنیتی اماکن مورد نظر هموطنان کمکی کرده باشیم.

آشنایی با تولید و نصب کرکره برقی

با نصب کرکره برقی در ورودی اماکن مهم تجاری و اداری و برخی پارکینگ‌ها، بسیاری از امور جاری افراد آسان شده است. اهیمت استفاده از این درب باعث شده است که در برخی از شهرهای بزرگ، نصب آن برای صدور پروانه نهایی ساختمان اجباری باشد. استفاده از ریموت کنترل‌دار جهت باز و بسته کردن درب کرکره برقی علاوه بر افزایش امنیت ورودی مکان، سرعت انجام کار را نیز بالا می‌برد. باز و بسته کردن درب اماکن تجاری زحمتی را برای صاحب آن نداشته و برای محل‌های ورودی پارکینگ‌ها نیز نیازی به پیاده و سوار شدن راننده جهت باز و بسته کردن درب نخواهد بود. البته با توجه به عملکرد نصب کرکره برقی با اتصال جریان برق، تمهیدات خاصی برای مواقع قطعی برق در نظر گرفته می‌شود تا امور جاری با اختلال مواجه نباشد.

اهمیت دقت در نصب کرکره برقی با توجه به نوع آن

به جهت کاربری‌هایی که از نصب کرکره برقی انتظار می‌رود، انواع مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است. البته بسیاری از کارگاه‌های سازنده این امکان را فراهم آورده‌اند که ابتدا با بازدید از محل مورد استفاده، برابر خواست مشتری و مصرف کننده، نسبت به ساخت کرکره برقی اقدام نمایند. اهمیت این اقدام این است که درب مناسب برابر استاندارهای محل مورد نظر ساخته خواهد شد.

کرکره برقی ، از واجبات هر مغازه

تمامی امور نصب کرکره برقی بر اساس انواع این درب اتوماتیک امکان‌سنجی و نیازسنجی شده و برابر استاندارهای لازم انجام می‌شود. انواع درب کرکره برقی را بر اساس تیغه و موتور و لوازم جانبی آن تقسیم‌بندی می‌کنند که در ادامه، ویژگی هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.

تیغه کرکره آلومینیوم تل‌پل: این تیغه‌ها دوجداره بوده و مابین اتصال دو لایه آن، یک پل وجود دارد.

تیغه آلومینیوم دوپل: مشابه مورد قبل بوده با این تفاوت که استحکام آن بیشتر از قبلی است.

تیغه فولادی آبکشی: به جهت استفاده از فولاد، مقاومت بالایی دارد. به صورت حفره‌های مشبکی روی سطح تولید شده تا نور و جریان هوا به راحتی از آن عبور نماید.

تیغه گالوانیزه فوم‌دار: نصب کرکره برقی از این نوع که هم عایق مناسب صدا و هم عایق حرارت است، صدای کمتری را نیز در حین باز و بسته شدن دارد. البته کیفیت و مقاومت بالاتری هم دارند.

تیغه پلی کربنات: به علت شفافیت به تیغه شیشه‌ای نیز معروف بوده که ظاهر و نمای زیبایی هم دارد. البته استحکام بالای آن به‌علت فشردگی فرم آن می‌باشد.

نصب کرکره برقی براساس ویژگی‌های موتوری آن

موتور ساید: به علت قدرت بالایی که دارد مناسب نصب و استفاده برای ورودی‌های بزرگ است. همچنین برای ورودی‌هایی که میزان تردد بالایی دارند نیز مفید خواهد بود.

موتور سانترال: بیشتر برای کرکره‌هایی به کار می‌رود که میزان تردد متوسطی دارند. برای تغییر وضعیت کرکره‌های قدیمی به کرکره‌های جدید برقی، بدون تغییر تیغه می‌توان این موتور را برای آن در نظر گرفت.

موتور توبلار: این نوع موتور برای استفاده و نصب کرکره برقی مفید می‌باشد که میزان تردد کمتری را داشته باشند.

هزینه نصب کرکره برقی

جهت نصب کرکره برقی اتوماتیک با مزایایی از قبیل بالا بودن ضریب امنیت، سهولت استفاده و کاربری، جلوگیری از آسیب‌ها با صرفه‌جویی در هزینه‌ها معیارها و گزینه‌هایی وجود دارد که با رعایت صحیح آن‌ها در حین نصب، می‌توان به هدف به کاربردن آن دست یافت.

کرکره برقی ، از واجبات هر مغازه

اولین و شاید مهم‌ترین ملاکی که در نصب کرکره برقی باید به آن توجه کرد این می‌باشد که اجرای کار حتماً توسط متخصصین و افراد باتجربه و آشنا به سیستم کارکرد درب اتوماتیک صورت بگیرد. در این زمینه مجموعه بازرگانی صفایی سابقه بیش از 10 ساله در تولید و اجرای پروژه‌های نصب درب کرکره برقی فعالیت داشته و کارشناسان زبده و ماهری در این مجموعه فعالیت می‌نمایند. از جمله مزیت‌های استفاده از تجربه کاری بازرگانی صفائی که سابقه اجرای پروژ‌ه‌های شخصی و دولتی زیادی دارد این است که پس از مراجعه به سایت و ثبت سفارش، کارشناسان مجموعه با برقراری ارتباط با سفارش دهنده و هماهنگی با ایشان به محل اجرای پروژه در هر کجای کشور که باشد اعزام می‌شوند.

سپس در حضور کارفرما، جوانب مختلف محل اجرای پروژه بررسی می‌شود. پس از توافق پیرامون قیمت نصب کرکره برقی، قرارداد تنظیم و در اولین فرصت اجرای کار شروع شده و طبق قرارداد در موعد مقرر تحویل کارفرما داده می‌شود. حسن اجرای کار مجموعه بازرگانی صفایی، استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخت کرکره برقی و همچنین به کاربردن لوازم جانبی نصب آن، سبب جلب اعتماد بسیاری از پروژه‌های اجرا شده را دارد. از دیگر مزایای اجرای کار صحیح، تضمین کار انجام شده و اختصاص گارانتی به آن می‌باشد که گروه بازرگانی صفائی این تعهد را پس از کار مقتبل می‌شود. اراده پشتیبانی‌های بعدی و خدمات پس از فروش و اجرای پروژه‌ها نشان از تعهد کاری در نصب کرکره برقی است که خاطر مصرف کننده را بابت هزینه‌های پرداختی آسوده خواهد نمود.

از این نکته نیز نباید غفلت کرد که در صورت رؤیت هر گونه عیب و نقص در عملکرد درب کرکره برقی، تعمیر آن حتماً به دست تعمیرکاران ماهر و متخصص و ترجیحاً نصاب اولیه سپرده شود.

برای ثبت سفارش نصب کرکره برقی، به این لینک مراجعه کنید : https://safaeetrading.com/2020/12/10/parts-and-tools-needed-to-install-electric-shutters

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز