خبرگزاری کار ایران

لینکدونی و رپورتاژ آگهی

لینکدونی و رپورتاژ آگهی
کد خبر : ۱۰۷۸۴۴۰

اگر شما صاحب یک وب سایت اینترنتی هستید و کسب و کار و تجارت خود را وارد دنیای اینترنت کرده‌اید و یا جزو افرادی هستید که اکثر کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، حتما نام لینکدونی برایتان آشنا است. قبل از این‌ که راجع به لینکدونی صحبت کنیم، رپورتاژ آگهی را تفسیر می‌کنیم تا بهتر بتوانید ارتباط این دو را با یک دیگر پیدا کنید. رپورتاژ آگهی در واقع یک شیوه برای تبلیغات است و معنی آن گزارش تبلیغاتی برای وب سایت‌های مختلف است.

رپورتاژ بهترین شیوه برای تبلیغ یک وب سایت است. در حقیقت یک نوع آگهی تجاری است و ساختار آن به گونه‌ای است که گویا گزارشی از موضوعات مختلف برای شما روایت می‌شود. به همین دلیل خواننده و کاربر با خواندن آن سرگرم شده و در عین حال اطلاعات مفیدی کسب می‌کند.

اهمیت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی مزایای بسیاری دارد. مدیران و مالکان سایت با استفاده از رپورتاژ می‌توانند چهره متفاوتی از تجارت خود را نمایان کنند، چون کاربران با یک تبلیغ معمولی رو به رو نیستند. جذابیت آگهی باعث افزایش خوانندگان می‌شود و همین موضوع روزانه بر تعداد بازدیدکنندگان سایت می‌افزاید. در نهایت کسب و کار مدیران سایت رونق گرفته و وب سایت آن‌ها نیز در گوگل رتبه بالایی می‌گیرد. امروزه سایت‌های مختلفی طراحی شده‌اند که کار رپورتاژ آگهی را انجام می‌دهند و دیگر سایت‌ها می‌توانند با سفارش رپورتاژ به این سایت‌ها برای وب سایت خود در گوگل رتبه دریافت کنند. سایت‌های سفارش گیرنده تولید محتوی رپورتاژ را براساس به روزترین تکنیک‌ها و الگوریتم‌های سئو انجام می‌دهند.

در یک تعریف دیگر رپورتاژ آگهی را شرح می‌دهیم. وقتی شما کسب و کار، حرفه، شغل و خدمات و محصولات فروش خود را در وب سایت عرضه می‌کنید، قطعاً در ابتدا کاربران اینترنت برند شما را نمی‌شناسند و با آن آشنایی ندارند. بنابراین باید برای معرفی کسب و کار و محصولات خود یک متن جذاب بنویسید و در وب سایت خود بارگذاری کنید تا خواننده با خواندن آن جذب شود و خود را مجاب کند که حتی برای یک بار هم که شده از محصولات شما خریداری کند. حال که با رپورتاژ آگهی و اهمیت آن آشنا شدید، بهتر است راجع به ارتباط آن با لینکدونی صحبت کنیم.

لینکدونی و ارتباط آن با رپورتاژ آگهی

 لینکدونی که به آن مزرعه لینک هم گفته می‌شود، یک صفحه وب معمولی است که البته تفاوت‌‌هایی با دیگر صفحات وب دارد. هدف از طراحی این صفحه وب، قرار دادن لینک ورودی سایت‌های متعددی است که کاربر با مراجعه به آن می‌تواند سایت مورد نظر را پیدا کرده و به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند. لینکدونی اخبار و اطلاعات روز در حوزه‌های مختلف را ارائه می‌هد و دارای هایپر لینک‌ها به وب سایت‌های دیگر است. در واقع کاربر می‌تواند با کلیک کردن بر روی لینک‌های مختلف به سایت هدف خود رجوع کند. این ویژگی در اصل همان ارتباط بین این صفحه وب و رپورتاژ آگهی است. بنابراین این وب سایت برای تولید اطلاعات و یا درج اخبار نیست و فقط لینک مطالبی را که در سایت‌های دیگر قرار دارد را درج می‌کند.

هدف از قرار دادن لینک در لینکدونی چیست؟

امروزه اکثر کسب و کار‌ها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود حتی شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری خدمات و محصولات خود را ارائه می‌دهند نیز دارای سایت اینترنتی برای ارائه خدمات آنلاین هستند. این موضوع در شرایط فعلی اپیدمی کرونا اهمیت چند برابری یافته است. آنقدر که حتی در آینده‌ای نزدیک کوچک‌ترین مجموعه‌های تجاری و مغازه‌ها نیز مجبور می‌شوند کسب و کار خود را با فروش اینترنتی همگام کنند و سایتی در اینترنت داشته باشند. راه اندازی یک سایت پر بازده فقط در طراحی آن خلاصه نمی‌شود، بلکه کارفرما باید آن را به مخاطبان خود معرفی کند تا بتواند مشتری جذب کند. در این راستا هدف از قرار دادن لینک در لینکدونی مشخص می‌شود.

یکی از راهکارهایی که مدیران سایت‌ها با استفاده از آن مشتری جذب می‌کنند، قرار دادن لینک سایت خود در سایت‌های پر مخاطب و دریافت بک لینک از آن‌ها است. دارندگان سایت‌ها وقتی لینک رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌های پرمخاطب و بزرگ قرار دهند و از آن‌ها بک لینک بگیرند، پیامی به موتور جست و جو سئو ارسال می‌شود که فلان سایت پربازدید به وب سایت مورد نظر لینک داده است. بنابراین رتبه این وب سایت در گوگل افزایش پیدا می‌کند. بعد از آن کارفرما می‌تواند لینک سایت خود را در لینکدونی قرار دهد. در این زمان اگر کارشناسان،مطلب رپورتاژ را تایید کنند لینک رپورتاژ آگهی در این صفحه وب به نمایش در می‌آید.

لینکدونی و رپورتاژ آگهی

 نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که لینک شما به صورت دائمی در این صفحه وب خبری  باقی می‌ماند. بک لینک‌ها نیز جایگاه و رتبه وب سایت شما را در گوگل حفظ می‌کنند. در نهایت این صفحه وب کمک می‌کند تا خوانندگان و کاربران بیشتری رپورتاژ آگهی شما را ببینند. ارتباط این صفحه وب سایت با رپورتاژ آگهی در همین است.

بک لینک چیست؟

بک لینک فرآیندی است که طی آن شما می‌توانید از سایر سایت‌ها برای سایت خود لینک دریافت کنید. لینک در واقع یک عبارت، یک تصویر و یا متنی است که اگر بر روی آن کلیک کنید، صفحه جدیدی در اینترنت برای شما باز می‌شود. بک لینک همان لینک ورودی سایت شما است که در سایت‌های دیگر قرار دارد. به بیان ساده‌تر وقتی یک سایت پر مخاطب لینک سایت شما را در صفحه وب خود قرار دهد، کاربران آن سایت پرمخاطب با کلیک کردن بر روی لینک سایت شما وارد صفحه وب شما می‌شوند. در حقیقت سایت‌های بزرگ آدرس وب سایت شما را به کاربران گوگل می‌دهند. دریافت بک لینک تأثیر زیادی روی سایت شما دارد. یک بک لینک معتبر علاوه بر معرفی کسب و کار شما، به برند سازی، بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه شما در سئو گوگل کمک می‌کند.

حوزه فعالیت لینکدونی

همان‌طور که در بخش‌های قبل گفتیم این صفحه به اصطلاح مزرعه لینک یک سایت خبری است که در حوزه‌های مختلف ورزش، سلامت، تفریح و سرگرمی، دانلود و اخبار فعالیت می‌کند و لینک مطالب روز در این حوزه‌ها را در صفحه خود درج می‌کند. بزرگ‌ترین مزیت این صفحه وب این است که دیگر نیازی نیست کاربران برای رسیدن به مطالب مورد نظر تایم زیادی را صرف سرچ کردن کرده و ترافیک داده را افزایش دهند. در صورتی که می‌توانند از طریق لینک‌های متعدد سایت هدف خود را به راحتی پیدا کرده و به مطالب آن دسترسی پیدا کنند. با بیان یک مثال برای هر حوزه فعالیت این وب سایت خبری را شرح می‌دهیم.

حوزه سلامت

وقتی یک کلینیک پزشکی سایتی را در حوزه کاری خود یعنی سلامت و درمان راه اندازی می‌کند، برای معرفی خدمات خود به کاربران مد نظر و در واقع گروه هدف، باید یک رپورتاژ آگهی حرفه ای و جذاب تهیه کند و آن را در سایت‌های پر مخاطب قرار دهد تا بتواند بک لینک بگیرد. بعد از آن می‌تواند لینک رپورتاژ آگهی را در لینکدونی قرار دهد. در این صورت در بین موتورهای جست‌ جوی سئو رتبه بالایی به دست آورده و کاربران زیادی از آن بازدید می‌کنند. در نهایت این کلینیک می‌تواند خدمات خود را در سطح گسترده‌ای ارائه دهد.

حوزه دانلود

امروزه افراد برای دیدن فیلم و سریال، شنیدن آهنگ‌های جدید و بازی های به روز دیگر به سراغ سی دی و یا دی وی نمی‌روند و این سخت افزارها به کل جای خود را به برنامه‌های نرم افزار داده‌اند. در این راستا کاربران برای دریافت این برنامه‌ها به سایت‌های مورد نظر رجوع کرده و برنامه هدف را دانلود می‌کنند. حال کارفرما و افرادی که سایت دانلود بازی و برنامه‌های کاربردی دارند، لینک خود را در این صفحه وب قرار می‌دهند تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند و بازدید از سایت دانلود افزایش یابد. کارفرما می‌تواند در این سایت خبری لینک برنامه‌های به روز با آپدیت‌های جدید را برای دسترسی آسان کاربران قرار دهد.

حوزه تفریح و سرگرمی

تفریح و سرگرمی در شرایط امروز که مردم در قرنطینه‌های خانگی هستند و امکان تفریح و گردش در بیرون از منزل را ندارند، بسیار بیشتر از قبل  اهمیت پیدا کرده است. در این میان سایت‌های مختلفی بازی‌ها و سرگرمی‌های مهیج و گروهی بسیاری را که مناسب خانواده باشد، معرفی و عرضه می‌کنند و لینک رپورتاژ بازی‌های سرگرم‌ کننده خود را در سایت لینکدونی قرار می‌دهند. از این طریق مشتریان زیادی جذب این لوازم سرگرم کننده می‌شوند.

حوزه ورزش

علاقمندان به ورزش غالباً خبرهای ورزشی را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام دنبال می‌کنند. با توجه به افزایش کانال‌های فیک در این شبکه‌ها، کاربران هدف می‌توانند لینک کانال‌های ورزشی را از طریق لینکدونی پیدا کنند. همچنین در این وب سایت لینک سایت‌های وزرشی و پرورش اندام در خانه که توسط مربیان مجرب پرورش اندام مدیریت می‌شود، وجود دارد.

حوزه اخبار

مخاطبان گوگل به جای جست و جوی بی‌نتیجه در اینترنت برای رسیدن به اخبار روز می‌توانند وارد این وب سایت شده و لینک اخبار مهم را کلیک کرده و محتوای خبری را مطالعه کنند. به عنوان مثال افراد می‌توانند قیمت سکه و دلار، وضعیت بورس، وضعیت هواشناسی، آمار رسمی ویروس کرونا و هر خبر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را از طریق لینک‌های موجود در این وب سایت پیدا کنند. در این صورت دیگر با اخبارهای ضد و نقیص مواجه نمی‌شوند.

لینکدونی و رپورتاژ آگهی

مروری کلی برعنوان

دارندگان سایت‌های تجاری و خدماتی می‌توانند برای افزایش بازدید سایت خود و رونق تجارتشان رپورتاژ آگهی های خود را در سایت لینکدونی  قرار دهند و از این طریق برای سایت خود افزایش رتبه سئو و افزایش فروش محصولات را به ارمغان بیاورند. اگر شما نیز صاحب سایت اینترنتی هستید، برای ثبت نام کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت شده و فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان محتوی رپورتاژ شما را بررسی و لینک آن را ثبت کنند.

https://link-doni.ir

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز