خاموشی نمیدهیم تا مردم در خانه بمانند
از اقدامات شاخص بخش توزیع کشور، توسعه فعالیت گروههای خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روشهای تخصصی و به شیوه عملیات خط برقدار رفع شود.
بهگزارش ایلنا از وزارت نیرو، جلال زراعت پیشه مدیرعامل توزیع برق کلانشهر شیراز، با اشاره به کمپین #صنعت_برق_همیشه_بیدار و با بیان اینکه اقدامات برنامهریزی و تبیین شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا شامل دو بخش درون و برون سازمانی تدوین شده و تداوم دارد، گفت: مهمترین و اصلیترین برنامه ایجاد شرایطی برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی در بخشهای مختلف خصوصا نقاط حساس به ویژه بیمارستانها و مراکز درمانی بوده است.
وی اظهار کرد: این شرکت با برنامهریزی دقیق، در شرایط خاص کنونی، آمادگی 100 درصدی برای مقابله با ویروس کرونا را ایجاد کرده و در این راستا از تمام ظرفیتهای نرمافزاری و سختافزاری خود بهره برده است.
وی توضیح داد: یکی از گامهای مهم، توسعه خدمات غیرحضوری برای جلوگیری از مراجعه شهروندان، اعم از متقاضیان یا مشترکان با هدف انجام امور اداری بوده که طی 2 ماه گذشته منجر به کاهش حداکثری مراجعات حضوری شده است.
زراعت پیشه اضافه کرد: اکنون تمام خدمات قابل ارائه توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز از طریق درگاه اینترنتی شرکت به شکل غیرحضوری قابل ارائه است و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.
وی ادامه داد: از اقدامات شاخص شرکت توزیع نیروی برق شیراز، توسعه فعالیت گروههای خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روشهای تخصصی و به شیوه عملیات خط برقدار برطرف شود.
زراعت پیشه گفت: تامین برق مطمئن و پایدار تمام نقاط تحت پوشش توزیع برق شیراز، خصوصا مراکز حساس نظیر بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمان، از اهم وظایف این شرکت بوده که طی این ایام به شکل ویژه در دستور کار قرار داشته است.