مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:
ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت به عنوان یک سرمایه و برند ملی در صنعت نفت جایگاه ویژهای دارد، بر ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی تاکید کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در بازدید از طرح مرکزیت صنعتی این شرکت در منطقه سدین گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاههای نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته و سرمایهگذاری کلانی برای ایجاد زیرساختها، تامین ناوگان حفاری، تجهیزات خدمات فنی، فضاهای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی کرده است که این سرمایهها باید حفظ و به نحو مطلوب از آن استفاده شود.
وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیتهای شرکت ملی حفاری در بخشهای عملیاتی و پشتیبانی و با رعایت الزامهای اچاسیی از سوی مجموعه کارکنان، گفت: این شرکت سرمایه و امکانات وسیعی از نظر منابع انسانی در اختیار دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهرهبرداری شود.
موسوی انسجام و همدلی مجموعه سازمان برای چابکسازی و افزایش بازدهی کار و متراژ حفاری را با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسجام انضباطی و رعایت ضوابط و مقررات عملیاتی، اجرایی و مالی و بهینهسازی هزینهها در بخشهای مختلف میتواند فرصت را برای توجه بیشتر به مسائل رفاهی و ایجاد انگیزه کارکنان مهیا سازد و این موضوع در توسعه پایدار شرکت تاثیرگذار است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شاخص زمان، کیفیتنگری همسو با کمیت کار و در نظر گرفتن صرفه و صلاح در برنامهریزیها را از عناصر مهم در افزایش توان رقابتی این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از ۷۲ دستگاه حفاری و تجهیزات روزآمد درباره ارائه خدمات جانبی باید افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، در عرصه بازارهای خارجی نیز حضوری پررنگ داشته باشد.