مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
۱۱۸ ماهیانه به ۴۰ میلیون تماس پاسخ میدهد
مدیرعامل مخابرات گفت: سامانه ۱۱۸ ماهانه به طور میانگین ۴۰ میلیون پاسخگویی ثبت شده دارد.
به گزارش ایلنا، سید مجید صدری با تشریح جزئیات پاسخگویی در سامانه ۱۱۸ گفت: دو هزار و ۵۹۸ پرسنل پاسخگوی مراکز ۱۱۸ در کل کشور با تلاش فراوان و مسئولیتپذیری کامل، به صورت شبانهروزی پاسخگوی مردم بوده و به عنوان یکی از مهمترین و شناختهشدهترین مراکز تماس مخابراتی با حداکثر کارآیی فعالیت میکنند که این امر به جز با تلاش فراوان نیروهای متهعد شاغل در این مراکز ممکن نیست.
وی با تشریح انواع کدهای مخابراتی به عنوان سریعترین راه برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت خدمات مخابراتی، تجمیع کدها و مراکز تماس به منظور تسریع و یکپارچهسازی در ارائه خدمات و پاسخگویی را به عنوان یکی از مهمترین اولویتهای شرکت مخابرات ایران برشمرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانههای پاسخگویی مخابرات، بازویی کارآمد در برقراری ارتباطی فراگیر با مشتریان در سراسر کشور هستند، اظهار داشت: کد ۲۰۲۰ به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویسهای شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز و شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است.
صدری ادامه داد: هدف از متمرکز کردن این سامانه، سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش سرویسهایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی IPTV و تلفن ثابت بر بستر اینترنت Sip phone است.
وی افزود: در صورت خرابی سرویس اینترنت، مشترکین میتوانند به صورت مکانیزه توسط این سامانه، خرابی را ثبت کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن، کارشناسان مربوطه نسبت به رفع خرابی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد سامانه ۲۰۱۰ نیز تصریح کرد: این سامانه ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است و مشتریان عمده مخابرات ایران میتوانند از سراسر کشور ضمن تماس با این سامانه اختلالات احتمالی سرویس را ثبت کند و از فرایندهای فروش، صورتحسابگیری و پشتیبانی و پیگیری مکاتبات سرویسها مطلع شوند.
صدری صرفهجویی در هزینهها، امکان پایش شاخصها، امکان ارزیابی، نظارت و پاسخگویی و همچنین ارتباط مستقیم با مشتریان بزرگ و افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری را یکی از مهمترین شاخصههای راهاندازی سامانه ۲۰۱۰ دانست.
وی سامانه ۲۰۱۱۷ را جهت اعلام خرابی مشترکین تلفن ثابت و سامانه ۲۰۰۰ را به عنوان سامانه پرداختی برای تمام قبوض خدماتی از جمله تلفن ثابت و همراه، آب، برق، گاز و غیره برشمرد و خاطرنشان کرد: با استفاده از سامانه ۲۰۰۰، هم میزان تردد و پرداختهای حضوری کم شده و هم پرداخت قبوض در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد که به عنوان یکی از بهترین راههای پرداختهای غیرحضوری در ایفای نقشهای مسئولیتهای اجتماعی شرکت موثر است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پاسخگویی دقیق و ارائه سرویس بهتر به مشتریان را از اهداف اصلی راهاندازی سامانههای پاسخگویی دانست و بیان کرد: حرکت به سمت یکپارچگی و محدود کردن تعداد کدها و متمرکز کردن مراکز تماس و پاسخگویی شرکت در کل کشور با هدف افزایش کیفیت پاسخگویی در بخشهای مختلف در حال انجام است.