یک مقام مسئول در شعبه مرکزی بانک ملی:
نصب پیام رسان "بله" برای استفاده از خدمات بانک ملی الزامی ندارد/فقط یک شعبه در یزد اقدام به این کار کرده است/در حال پیگیری موضوع هستیم
تنها یک شعبه در شهر یزد اقدام به نوآوری و چاپ قبضهای نوبت دهی و الزام برای نصب اپلیکشین " بله" برای ارائه خدمات در آینده کرده است که ما نیز در حال پیگیری این مساله هستیم.
در پی انتشار تصویری در شبکههای اجتماعی که نشان میداد از این پس نوبتدهی در بانک ملی از طریق نصب اپلیکیشن " بله" مقدور خواهد بود، یک مقام مسئول در شعبه مرکزی بانک ملی در گفتوگو با ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا نصب اپلیکیشن " بله" برای ارائه خدمات از سوی بانک ملی الزامی شده است ؟ گفت: خیر، تنها یک شعبه در شهر یزد اقدام به نوآوری وچاپ قبضهای نوبت دهی و الزام برای نصب اپلیکشین " بله" برای ارائه خدمات در آینده کرده است که ما نیز در حال پیگیری این مساله هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، راهاندازی شبکههای اجتماعی بومی، بویژه شبکههای پرداخت از برنامههایی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است یکی از این پیام رسانها "بله" است که از سوی شرکت دادهورزی سداد و برای ارائه سرویسهای الکترونیکی طراحی شده است.
وحیدی مسئول عملیات نرم افراز شرکت دادهورزی سداد در پاسخ به این پرسش که آیا نصب این اپلیکیشن برای همه دارندگان حساب در بانک ملی اجباری است یا خیر؟ اظهار داشت: خیر نصب این اپلیکیشن اجباری نیست اما در صورت دانلود آن نیاز به مراجعه حضوری افراد به بانک ملی نیست.
وی افزود: نصب اپلیکیشین بله نه تنها امکان پرداخت آنلاین را دارد بلکه فضای گفتوگو با دیگران را نیز فراهم کرده است.
وحیدی ادامه داد: نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن نیز وجود دارد و در صورتی که فردی موبایل نداشته باشد میتواند از آن استفاده کند و دانلود آن از طریق سایت سداد، بازار وگوگلپلی فراهم شده و بعد از دریافت کد تایید میتوان به راحتی آن را نصب کرد.
وی افزود: امکانات بله محدود به امکانات ارتباطی یک شبکه اجتماعی معمولی نیست بلکه به کاربر این امکان را میدهد که در همان فضای گفتوگو و ارتباط با دیگران، بتواند به راحتی مجموعهای از امور بانکی را هم انجام دهد و به راحتی کارت به کارت، دریافت شارژ، دریافت قبوض، درخواست پول و اخذ موجودی و پرداخت عوارض خروح از کشور را نیز انجام دهد.