خدمات رسانی گسترده بانک شهر در سطح کشور عامل رضایتمندی شهروندان
شهردار یزد با اشاره به همکاری مطلوب میان مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری، خدمات رسانی گسترده این بانک در سطح کشور را عامل رضایتمندی شهروندان دانست.
به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه ارائه خدمات نوین بانکی در تمامی نمایشگاههای کتاب و همچنین دهمین نمایشگاه کتاب یزد، افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان را به همراه داشته است،گفت: توجه و فعالیت در بخش فرهنگی یکی از ویژگی های بانک شهر است که باعث شده این بانک نسبت به سایر بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری موفقتر باشد.
وی افزود: اقدامات بانک شهر در شهرهای مختلف کشور، اعتماد شهروندان و رضایتمندی عمومی را افزایش داده است که این موضوع، از دیگر مزیتهای فعالیت این بانک در بخش فرهنگی به شمار میرود.
شهردار یزد با بیان اینکه خوشبختانه هم اینک ارتباط و همکاری مطلوبی بین مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری در این استان وجود دارد،گفت: بانک شهر با حضور خود در دهمین نمایشگاه کتاب یزد باعث صرفه جویی در وقت، ارتقاء در خدماتدهی به شهروندان، جلوگیری از هدررفت منابع، ارتقای رضایتمندی عمومی و بهبود در نحوه خدمات رسانی بانکی در حوزه فرهنگی شده است.
به گفته شهردار یزد ، حضور بانک شهر در نمایشگاههای کتاب استانی، در توسعه فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت است و جای قدردانی دارد.