«بله» پیامرسانی با قابلیت خدمات بانکی و پشتیبانی بانک ملی
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی گفت: پیام رسان «بله» در کارت به کارت کردن همانند شتاب سقف سه میلیون تومان را در برمیگیرد. پیامرسان بله صد در صد داخلی بوده و هدف اصلی آن حمایت از شرکتهای دانشبنیان و افرادی است که دارای ایده و فکر جدید هستند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بعد از ظهر امروز خاتونی، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی در یک نشست خبری با اشاره به قابلیت پرداخت با پیام رسان «بله» اظهار داشت: آنچه امروز حوزه کسب و کار کشور را تحت سلطه خود در آورده پیامرسانها هستند و شرایط برای ایجاد کسب و کارهای نو و شیوههای جدید به صورت تعاملی ایجاد شده که در این راستا بانک ملی از چند سال گذشته در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی به عنوان بزرگترین بانک کشور در جهت خدمت به ملت قدمی را برداشت که با عنوان پیارسان بله، امروز قابل استفاده است.
وی افزود: پیامرسان بله در صورتی که بتواند شرایطی را فراهم کند تا در کسب و کارها اثرگذار باشد میتواند موفق عمل کند.
خاتونی خاطرنشان کرد: امروز 600 هزار کاربر در پیام رسان بله وجود دارد. این در حالی است که هیچ تبلیغ و اطلاعرسانی خاصی بر روی آن صورت نگرفته است.
وی گفت: در نیمه خردادماه امسال بانک ملی موفق شد با کسب اجازه از بانک مرکزی، بله را فعال کند که به عنوان خطشکن برای مردم تا لحظه آخر ایستادگی کند. امروز بله به دور از هر محدودیتی فعالیت خود را آغاز کرده و سرویسهای خود را به شبکههای بانکی ارائه میدهد. میانگین سنی کاربران بله حدود 25 سال است .
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی خاطرنشان کرد: امروز 13 بانک به زیرمجموعه بله اضافه شده و بین 20 تا 30 هزار تراکنش مالی به حجم 10 میلیارد تومان به وسیله آن انجام میشود.
وی گفت: پیام رسان «بله» در کارت به کارت کردن همانند شتاب سقف سه میلیون تومان را در برمیگیرد. پیامرسان بله صد در صد داخلی بوده و هدف اصلی آن حمایت از شرکتهای دانشبنیان و افرادی است که دارای ایده و فکر جدید هستند.
به گزارش ایلنا، پیام رسان بله خدمات مالی همچون انتقال پول، پرداخت قبوض، پرداخت عوارض خروج از کشور، پرداخت خلافی خودرو، خرید شارژ و درخواست پول را به راحتی انجام میدهد.