خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری مطرح شد:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول
کد خبر : ۵۵۹۳۸۷

مجید حقی از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ ، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد چهار هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویس‌های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است که جدول آن به شرح زیر است:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در حوزه سرویس‌های فناوری اطلاعات اظهار داشت: تعداد شش هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به شش هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

جدول شکایت از سرویس‌های فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز