برا ی نخستین بار در صنعت بیمه کشور؛
بیمه ایران با کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی ، موفقیت بزرگ دیگری را برای صنعت بیمه کشور رقم زد

برای نخستین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور، تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت.
به گزارش ایلنا، این جایزه 9 اسفند در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ازسوی وزیر صنعت، معدن، تجارت به آقای پورکیانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.
پورکیانی، نخستین مدیرعامل بیمه ایران است که موفق به اخذ این جایزه ارزشمند شده است.
در حاشیه این مراسم، افتخاری، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران گفت: با توجه به پیش گامی بیمه ایران در صنعت بیمه کشور، استقرار مدل تعالی سازمانی منطبق بر مدل سرآمدی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا - EFQM از سال 1393 با جدیت آغاز شد و امسال با حضور موفق در جایزه ملی تعالی سازمانی به ثمر نشست.
او افزود: این حرکت با تعیین جهت گیری سازمان از طریق پیاده سازی نظام جامع برنامه ریزی استراتژیک و بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای سازمانی در جهت برآورده ساختن انتظارات و خواسته های فزاینده و بهحق ذینفعان شامل مشتریان، جامعه، کارکنان، سهامداران، دولت و ... به انجام رسید.
افتخاری با بیان این که پاسخگویی سریع و مطلوب به نیازهای مشتریان و ذی نفعان به صورت نظام مند و ساخت یافته از دیگر اهداف استقرار مدل تعالی سازمانی در بیمه ایران بوده است، اظهار کرد: روحیه تعالیجویی در شرکت بیمه ایران، در بیانیه چشم انداز "بیمه ایران، سرآمد در غرب آسیا" متبلور شده و کلیه اقدامات این شرکت در حوزه تعالی سازمانی، فراتر ار عناوین و افتخاراتی که بدان تعلق گرفته، در راستای تحقق این هدف است.
گفتنی است؛ بیمه ایران سال گذشته نیز موفق به اخذ تقدیرنامه 4 ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی شده بود و امسال با دریافت تندیس بلورین، موفقیت بزرگی را برای صنعت بیمه کشور رقم زد.