خبرگزاری کار ایران

موفقیت آپکو در ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت و شکایت مشتریان

کد خبر : ۱۶۷۷۳۴

شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو – آپکو – موفق شد گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲ نسخه ۲۰۰۴ را به دست آورد.

شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو – آپکو – موفق شد گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲ نسخه ۲۰۰۴ را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، این گواهی ها پس از دو نوبت ممیزی مراقبتی توسط شرکت توف نورد " " TUV NORD آلمان، برای شرکت آپکو صادر شده است.
دانش بالای نیروی انسانی، کنترل محصول و خدمات نامنطبق به نحو مطلوب، انبارش مناسب و بهینه محصولات، نگهداری و تعمیرات مناسب تجهیزات و توجه ویژه مدیریت به خواسته های مشتریان از جمله نقاط قوت آپکو در این ممیزی عنوان شده است.

شایان ذکر است شرکت آپکو سیستم مدیریت کیفیت را از سال ۸۷ و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را از سال ۹۰ مستقر کرده است.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز