مدیرعامل مجتمع چوکا:
تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات چوکا، پایبندی به مشتری مداری است
مدیرعامل مجتمع چوکا گفت: تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات درشرکت صنایع چوب و کاغذ ایران یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است
به گزارش ایلنا از تالش، ایرج زمانی فرد مدیرعامل مجتمع چوکا گفت: تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران، یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است و از این رو افرادی که در بخش واحد کنترل کیفیت و تست و پایش کیفی محصول مشغول به فعالیت هستند با توجه به اصل مشتری مداری، تلاش می کنند محصولاتی استاندارد و با کیفیت را به دست مشتریان برسانند.
او همچنین با اشاره به فعالیت واحد کنترل و تضمین کیفیت در چوکا گفت:واحد کنترل و تضمین کیفیت چوکا، مسئول کنترل مواد اولیه، کنترل کالا در حین تولید و نهایتاً کنترل محصولات کارخانه است و این قسمت همچنین مسئول بررسی و نظارت بر رفع اشکالات در مراحل مختلف تولید، کاهش هزینه ها، جمعآوری سوابق اطلاعاتی و ثبت آمار مواد مصرفی، مواد تولید شده و میزان ضایعات، بررسی پیشنهادات و شکایات احتمالی مصرف کنندگان محصولات تولیدی شرکت چوکا است.
او در پایان گفت: با توجه به حضور پرسنل فنی متخصص و متعهد در شرکت چوکا، این شرکت آمادگی دارد تجارب و دانش فنی خود را در اختیار دیگر شرکت های فعال در صنعت کاغذ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و... قرار دهد.