خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

پاسخگویی اولویت اول کاری مدیران قزوین باشد

پاسخگویی اولویت اول کاری مدیران قزوین باشد
کد خبر : ۹۴۹۵۱۷

استاندار قزوین گفت: شعار مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید خدمتگزاری و پاسخگویی باشد و مسئولان ضمن ارائه خدمت درست باید پاسخ قانع کننده هم به مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین، هدایت اله جمالی پور در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، اظهار کرد: اگر ما مسئولان رفتاری را انجام دهیم که نگاه مردم به دولت، نظام و مسئولان منفی شود این خیانت است و باید با آن برخورد شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: از همه مدیران انتظار و درخواست داریم که مسئولیت‌های خود را درست و دقیق انجام دهند و رفتاری نکنند که مردم به نظام بدبین شوند و برای خود مردم و کشور خسارت به بار آید.

جمالی پور با بیان اینکه بازرسی از اصناف و بازار جزو اصلی‌ترین وظیفه ما است، افزود: باید بازرسی‌ها و کنترل‌ها بسیار جدی گرفته شود و نهادهای مسوول ضمن تقویت نظارت‌ها گزارش عملکرد ارایه دهند.

وی با بیان اینکه نباید میان حرف مسوولان و قیمت‌های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، بیان کرد: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی‌پذیرند و از رفتارها و حرف‌های مسئولان با وجود این اختلاف‌ها ناراحت می‌شوند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: باید حرفی را بزنیم که مردم در کف بازار آن را احساس کنند تا اعتماد مردم به نظام و مسوولان بیشتر شود.

استاندار بیان کرد: ما در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها قرار داریم و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت تا از وضعیت کشور اطلاع داشته باشند.

جمالی پور اظهار کرد: البته این نیز پذیرفته نیست که یک محصول با چند قیمت در یک شهر ارایه شود و باید با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها جلوی تخلفات را در این حوزه گرفت.

وی یادآور شد: مردم از نابسامانی‌ها در بازار ناراحت می‌شوند و باید بازرسی در این حوزه ورود کرده و با دخیل کردن اتحادیه‌ها برای نظارت بر بازار ورود جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز