مدیرعامل تاصیکو مطرح کرد:
روابط عمومیهای شستا در بورسی شدن تامین اجتماعی کمک کنند
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: توان روابط عمومی شرکت ها در زمان مبارزه با ویروس کرونا و پوشش اخبار و گزارش های مجموعه اقدامات شرکت ها در زمینه های مختلف قابل تقدیر است.
به گزارش ایلنا، غلامرضا سلیمانی در نشست روابط عمومیهای شرکت های تابعه و وابسته صدر تامین از جمله ذوب آهن اصفهان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابطعمومی، بر انعکاس اخبار و گزارش های مثبت و امید بخش تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: شناخت نیازها و توقعات جامعه محلی، انعکاس گزارش های بومی سازی در سطح ملی، ارتقای تکنولوژی بخصوص فعالیت شرکت شتابدهنده و سایر دستاوردها از جمله وظایف اصلی روابط عمومی هاست.
سلیمانی تاکید کرد: مجموعه روابط عمومی ها پیگیر آخرین وضعیت تعاونی مسکن و مصرف کاگران باشند و در جلسه 11 تیرماه گزارش های خود را در نشستی که با حضور نمایندگان کارگران برگزار می شود اعلام کنند.
وی همچنین خواستار همراهی مدیران عامل شرکت های تابعه در راستای توسعه واحد های روابط عمومی شد و بیان داشت: حضور روابط عمومی در تمامی جلسات نشان از اهمیت این واحد در سطح شرکت ها دارد و ما این مهم را در دستور کار قرار خواهیم داد؛ بنابراین همکاران ما در شرکت ها نهایت همکاری را با روابط عمومی مجموعه ها داشته باشند.
حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: شورای مشورتی شستا تا به امروز تلاش داشته است تا سیاست های مدیرعامل شستا را به همکاران روابط عمومی منتقل و سیاست ها را اجرایی کند؛ بر این اساس همکاران روابط عمومی در شرکت های تابعه نیز در این خصوص با تمام توان حاضر شوند.
وی ادامه داد: همکاری قابل توجه تمامی روابط عمومی شستا در بورسی شدن شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بخشی از همکاری تیمی شما محسوب می شود و امیدواریم در ادامه راه نیز همانند گذشته فعالیت داشته باشید.
محسن بیدی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی صدر تامین وابسته به شستا نیز در این نشست خواستار افزایش تعامل روابط عمومی های هلدینگ، توسعه تبلیغات و ارتباط حرفه ای با رسانه ها شد.
وی اظهار داشت: اتاق فکر روابط عمومی های صدر تامین تشکیل شده است و با خرد جمعی در راستای پوشش مجموعه اقدامات شستا، صدرتامین و شرکتها همانند گذشته گام برخواهیم داشت.