مدیر کل راه و شهرسازی استان:
رسیدگی به پروندههای راه و شهرسازی قزوین الکترونیکی میشود
پروندههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین الکترونیکی میشود که تاکنون ۴۰ درصد آنها نیز بارگذاری شده است.
به گزارشخبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: الکترونیکیشدن پروندهها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویتهای اداره کل راهداری استان است و حدود ۹۰ درصد پروندهها اسکن و بالغ بر ۴۰ درصد آنها نیز بارگذاری شده اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: در صورتی که نیاز فوری به پروندهای باشد، با اعلام به کارگزار در کوتاهترین زمان ممکن بارگذاری خواهد شد.
مبارک قدم افزود: از این پس پروندهها به صورت فیزیکی از بایگانی خارج نمیشود، بلکه پروندههای فیزیکی که در اختیار کارشناسان قرار دارد از آنها دریافت شده و از نسخه الکترونیکی آن استفاده خواهد شد که ضمن ایجاد بستر مستندسازی بیشتر، امکان رخ دادن خطا و اشتباهات احتمالی را کاهش خواهد داد.
وی ادامه داد: واگذاری خدمات قابل انجام به دفاتر پیشخوان که در حوزههای برنامه ریزی و سیاست گذاری قرار ندارند، با توجه به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات، به زودی برون سپاری خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: این خدمت به ویژه برای شهروندانی که از شهرستانها مراجعه میکنند بسیار تسهیل گر خواهد بود و در همین زمینه تفاهم نامهای با اداره پست امضا خواهد شد.