مدیرکل کار خراسان رضوی:
یکی از شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از ملاک ها و شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اظهار کرد: امروز باید به معنای واقعی خدمت صادقانه به مردم را در این اداره کل نهادینه و پیاده سازی کنیم واقعیت این است که ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گرو بحث رضایتمندی مردم در جامعه است و اگر ما بتوانیم رضایتمندی مخاطبان خود را جلب کنیم، مطمئناً توانستهایم به بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهیم.
وی در ادامه با توجه به رعایت حفظ کرامت ارباب رجوع تاکید کرد:ما خدمتگذار مردم هستیم و تنها یکی از ملاک ها و شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است امروز نوبت ما است تا با فداکاری و تصمیم گیری درست حمایت کننده کارگران و بنگاه های اقتصادی استان باشیم ما نقش پشتیبانی کننده را داریم و در این مسیر باید شان ، اخلاق و انسانیت ارباب رجوع را رعایت کنیم.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان افزود: امروز ملاک و شاخص برای ما کار و سلامت کار است و یکی از مهمترین دغدغه های کارکنان باید تلاش در راستای رضایت مندی ارباب رجوع و عنایت ویژه به تکریم مراجعین، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از عملکرد سیستم باشد ما همواره باید در تصمیم گیری ها به فکر و منافع مردم باشیم .
سنجری در پایان سخنان خود گفت: تلاش در راستای تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی ماموریت و وظیفه یکایک ماست اما همه باید در راستای تحقق و اجرای شاخص های عمومی تلاش کنند چرا که تکریم و صیانت از حقوق جامعه هدف و جلب رضایت دست اندر کاران جامعه کسب و کار و گره گشایی از کار مردم به ما واگذار شده است.