خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری ها ضرورت دارد

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری ها ضرورت دارد
کد خبر : ۶۴۴۵۲۸

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری‌ها و کارگروه های زیر مجموعه می تواند از میزان خسارات احتمالی در برابر حوادث غیر مترقبه بکاهد.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه در جلسه کارگروه تخصصی آتش‌نشانی، مواد خطرناک، انتقال و تدفین متوفیان اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری‌ها باید بطور مرتب تشکیل جلسه داده و مسایل مربوط بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی برای آتش‌نشانی‌ها برگزار می‌شود، افزود: تجهیزات لازم حفاظت فردی و لباس ضد حریق امسال به همه آتش نشانی‌ها در سطح استان تعلق می گیرد.

امامی یگانه آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی برای حضور بموقع در محل حادثه احتمالب را یادآور شد و اظهار کرد: آمادگی نیروها در مواقع اضطراری و نگهداری مناسب تجهیزات برای استفاده در مواقع ضروری از جمله وظایف آتش نشانی هاست که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل افزود: برگزاری مانور تخصصی به منظور آمادگی نیروهای عملیاتی  آتش نشانی‌ها در دستورکار ستادهای مدیریت بحران قرار گیرد.

وی افزود: با هماهنگی بیشتر بین شهرداری ها و دستگاه‌های زیر مجموعه می‌توان از میزان خسارات احتمالی و آسیب های به وجود آمده در شرایط وقوع حوادث کاست .

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز