خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در جمع دانشجویان:

دانشجو حرمت و قداست دارد و این ویژگی مبنای زندگی اجتماعی و آینده اوست

دانشجو حرمت و قداست دارد و این ویژگی مبنای زندگی اجتماعی و آینده اوست
کد خبر : ۳۲۸۲۲۱

فرماندار قائم شهر گفت: نقد دانشجو موجب می‌شود من بعنوان مسئول بیشتر مراقب کارهایم باشم و با این تفکر کار کنم که دیگرانی هستند که خدمات مرا ارزیابی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی پیش از ظهر امروز بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه دانشجو حرمت و قداست دارد، اظهار داشت: این حرمت و قداست مبنای زندگی اجتماعی و آینده او است.

وی افزود: باید فضای جامعه را طوری مهیا کنیم تا همه انسان ها بر اساس ضابطه و قانون عملکردها را بسنجند و نقد کنند چرا که اعتقاد دارم نقد سازنده موجب دقت در کار می شود و آنهایی که تحمل شنیدن نقد را ندارند، لیاقت مناصب دولتی را نیز ندارند.

محمدی ادامه داد: نقد دانشجو موجب می شود من بعنوان مسئول بیشتر مراقب کارهایم باشم و با این تفکر کار کنم که دیگرانی هستند که خدمات مرا ارزیابی کنند.

فرماندار شهرستان قائم شهر به رشادت‌ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانشجو اشاره کرد و گفت: امروز می توانیم افتخار کنیم به همه آنهایی که مردانه مقاومت کردند و همه هستی خود را به ملت هدیه کردند تا ما آرامش امروز را داشته باشیم و به همه آنها این وعده را می دهیم که ما راهی که شما ترسیم کرده و پیموده اید را ادامه خواهیم داد .

محمدی اظهار داشت: دانشمندان هسته ای ما همه توان خود را بکار گرفتند تا بالاخره دنیا در برابر ملت قدرتمند ایران سر تعظیم فرود آورد و پذیرفت که ما یک کشور توانمند هسته ای هستیم و به معنای واقعی باید به همه آنهایی که بعد از پیروزی انقلاب  در ارتباط با پی ریزی و پایه گذاری در حوزه استقلال کشور کار کردند دست مریزاد بگوییم.

وی در ادامه به جنایات داعش در دنیا اشاره و تصریح کرد: روزگاری آمریکا و انگلیس بطور جدی بدنبال تامین منافع و امنیت اسراییل بودند و فرزند ناخلفی خلق کردند که امروز در ادامه حیات این فرزند ناخلف درماندند و امروز به آنجا رسیدند که همه باید در مقابل داعش مبارزه کنند.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت: آنها داعش را بوجود آوردند تا اسراییل به تجاوزات سرزمینی خود در حوزه فلسطین ادامه دهد، شاید به بخشی از منافع خود دست پیدا کرده باشند اما آسیبی که دیده اند چندین برابر است.

محمدی گفت: اتفاقی که در فرانسه افتاد خالقین داعش را به این فهم رساند که داعش مرز نمی شناسد و انسانیت سرش نمی شود و تحت هیچ شرایطی جز هوا و هوس خویش به چیز دیگری نمی اندیشد.

وی در ادامه به مشکلاتی که تحریم در کشور بوجود آورد اشاره کرد و افزود: گرچه تحریم امکان حیات را برای ما سخت کرد و سختی های فراوان بود اما نعمات زیادی هم برای ما به دنبال داشت که یک نمونه آن این بود که همه دنیا فهمید ملت ما قدرت هسته ای دارد و می بایست از توان هسته ای خود استفاده کند .

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه امسال دو انتخاب مهم مجلس و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم تصریح کرد: ما به عنوان مجموعه دولت و برگزار کنندگان انتخابات هیچ حساسیتی به جناح خاص نداریم و برای ما فرقی نمی کند از کدام جناح انتخاب شود و مهم این است افرادی که توسط صندوق رای  و با مشارکت مردم انتخاب می شوند به منافع ملی فکر کنند و باید یاد بگیریم در برابر منافع ملی وحدت کلمه داشته باشیم چرا که تنها چیزی که برای ما مهم است همین یک کلمه است.

وی  در ادامه از واقعه کربلا بعنوان سند زنده تاریخ یاد کرد و ادامه داد: طبیعی است که تغییر جناح با تغییر دولت‌ها ادامه دارد اما تداوم این‌کار باید منجر به تحقق منافع ملی گردد چرا که ما قیام امام حسین و یارانش را بعنوان محکم ترین استدلال‌ها و منطق‌ها را در اختیار داریم و اگر نخواهیم از این اسناد زنده استفاده کنیم طبیعی است که باخته ایم.

محمدی در پایان گفت: برای ما بعنوان مجموعه دولت این مهم است افرادی که بجای منافع حزبی و جناحی بدنبال منافع ملی حرکت کنند واین آموزه را دارند انتخاب شوند و از دانشجویان انتظار دارم نقش روشنگرانه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز