خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

مهارت های تخصصی لازمه پیشرفت ورزش دانش آموزی است

مهارت های تخصصی لازمه پیشرفت ورزش دانش آموزی است
کد خبر : ۱۵۴۷۷۷۸

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مهارت‌های تخصصی لازمه رشد و پیشرفت ورزش دانش‌آموزی در مسیر حرفه‌ای است و این موضوع را محور مدارس قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا از همدان، رسول شیدایی روز شنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت پیست دو ومیدانی ورزشگاه شهدای الوند همدان اظهار کرد: همدان سرشار از استعدادهای ورزش دانش‌آموزی است که همواره در تیم‌های مدارس، آموزش و پرورش و نیز هیات‌های ورزشی در رشته‌های مختلف افتخارآفرین هستند.

وی بیان کرد: دو ومیدانی جزو رشته‌های موفق ورزش دانش‌آموزی همدان است که مخاطبان پرشماری دارد و براین اساس برخورداری از زیرساخت مناسب و استاندارد را لازم می‌دانیم.

شیدایی ادامه داد: تجهیز این ورزشگاه به پیست دومیدانی استاندارد نیز در راستای اجرای شیوه نامه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از زیرساخت‌های استاندارد در راستای مهارت آموزی تخصصی ورزشکاران دانش‌آموز از اولویت‌های این اداره کل است و براین اساس عملیات اجرایی پیست دو ومیدانی آن آغاز و در آینده‌ای نزدیک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان یادآور شد: ورزش و تربیت بدنی یکی از مهم‌ترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی- فرهنگی در زندگی بشر و ابزاری برای رشد و کمال انسان و همچنین عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.

شیدایی دومیدانی را ورزش مادر و مورد نیاز دانش‌آموزان دانست و افزود: با توجه به استعداد دانش‌آموزان استان در رشته دو و میدانی و اجرای شیوه نامه مهارت آموزی در این رشته، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان، توسعه و تجهیز ورزشگاه شهدای الوند را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ورزشگاه شهدای الوند به عنوان یکی از فضاهای ورزشی دانش‌آموزی که مخاطبان فراوانی را در بین دانش‌آموزان دارد و مربیانی برجسته با افتخارات ملی و جهانی در آن فعالیت دارند، به امکانات حرفه‌ای مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز