خبرگزاری کار ایران

استاندار پیشین لرستان:

زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است

 زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است
کد خبر : ۱۵۴۷۲۶۲

استاندار پیشین لرستان گفت: زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است و یکی از مشکلات صنعت در استان، بانک‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز پنجشنبه سوم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: این استان نیازمند تدوین برنامه‌ریزی عملیاتی و راهبردی است و این برنامه‌ریزی باید مبتنی بر مبانی نظری نظام جمهوری اسلامی باشد. 

وی با اشاره به اینکه استاندار باید آرامش را در استان حاکم کند، چراکه در سایه آرامش، کار کردن راحت‌تر است، گفت: هدف ما دستیابی به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و امت اسلامی و داشتن رفاه فردی و اجتماعی در شأن نظام جمهوری اسلامی است. 

شفقت به ضعف های زیر ساختی در صنعت استان اشاره کرد و ادامه داد: اما اقتصاد کشاورزی استان در امر اشتغال قوی و پاسخگو است و قرارگاهی در این راستا تشکیل دادیم و جشنواره‌های مختلف را برگزار کردیم. 

وی توصیه کرد: برای گرفتن سمت و پست، به هر کسی آویزان نشوید و اجازه دهید استاندار کار خود کند. مداخله غیرمسئولانه در انتصاب‌ها، سم مهلکی برای خدمت در لرستان است. 

استاندار پیشین لرستان با بیان اینکه در سایه وفاق و وحدت حول روحانیت، آرامش شکل می‌گیرد، اظهار کرد: روحانیت محور و گوش به فرمان رهبر است. یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی، توجهش به توصیه‌های مقام معظم رهبری بود. تفکر بسیجی، پیشرفت همه‌جانبه را تضمین می‌کند، این تفکر عملکرد بزرگانی است که شهید شدند. 

وی با بیان اینکه موتور محرک توسعه کشور استانداران هستند، افزود: باید اختیارات استانداران بیشتر شود. استاندارمحور کار کردن، نفش مهمی در توسعه کشور دارد. همچنین جنس و مدل بودجه‌ریزی باید عوض شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز