خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز:

کسب رتبه های برتر، مسئولیت و نقش کارکنان را بیشتر از گذشته می‌کند

کسب رتبه های برتر، مسئولیت و نقش کارکنان را بیشتر از گذشته می‌کند
کد خبر : ۱۵۴۵۱۹۶

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در ارزیابی عملکرد گروهی سه ماهه دوم سال 1403 موفق به کسب رتبه دوم در بین مدیریت های درمان سراسر کشور شد.

به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی در جلسه تحلیل و بررسی شاخص های عملکرد گروهی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، کسب جایگاه دوم ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی در بین مدیریت های درمان سراسر کشور را حاصل تلاش و اقدام گروهی مجموعه کارکنان مدیریت درمان استان بیان کرد و اظهار داشت: عملکرد گروهی همکاران مجموعه نتایج بسیار ارزشمندی برای استان به ارمغان آورده است و کسب این رتبه نیز یکی از دستاوردهای مهم کار تیمی و گروهی استان بوده است که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان و مردم برای همکاران نیز نتایجی به همراه داشته است. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز، افزود: همت، تلاش و کوشش، مسئولیت پذیری و انجام کارگروهی همکاران در استان از مهمترین شاخص‌های تحقق این مهم بوده است و کسب این جایگاه متعلق به تمامی همکاران استان در سطح ستاد مدیریت و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان است و امیدواریم با همدلی و همراهی تمامی همکاران بتوانیم این روند را ادامه داده و باز هم همانند گذشته رتبه برتر کشور را کسب کنیم. 

طاهر خانی بیان داشت: ارزیابی شاخص‌های عملکرد گروهی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که به صورت سه ماهه و در پایان هر فصل در سطح سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود و علاوه بر رقابت مناسب استانها در کسب این رتبه ها نتایج ارزشمندی نیز در حوزه عملکرد و خدمت رسانی حاصل می‌شود. 

این ارزیابی عملکرد گروهی بر اساس شاخصهای تعیین شده در حوزه های درمان، توسعه مدیریت و منابع انسانی، برنامه ریزی مالی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات، فرهنگی و اجتماعی و امور استان‌ها، بازرسی و رسیدگی به شکایات، حقوقی و قوانین و مقررات، حراست، روابط عمومی و همچنین شاخص های بین بخشی انجام می‌شود و تمامی ادارات کل و مدیریت های درمان را در سراسر کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن به صورت فصلی اعلام می‌شود.

در ارزیابی دوره دوم سال 1403 نیز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز پس از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در جایگاه دوم قرار گرفته و مدیریت درمان استان کرمان نیز جایگاه سوم را کسب کرده است. 

وی در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان خاطر نشان کرد: همیشه همکاران گرانقدر در تلاش برای کسب جایگاه بالاتر بوده و قدردان زحمات تمامی همکاران هستیم. ولی کسب رتبه‌های برتر مسئولیت همکاران را بیش از گذشته می کند چرا که حفظ این جایگاه‌ها برای استان بسیار ارزشمند است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این روند ادامه داشته و همانند گذشته رتبه اول کشوری را کسب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز