خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

عدم اجرای طرح هادی به دلیل نبودِ اعتبار در روستای میتگان از توابع شهرستان سرباز

عدم اجرای طرح هادی به دلیل نبودِ اعتبار در روستای میتگان از توابع شهرستان سرباز
کد خبر : ۱۵۴۴۴۳۵

هیچ طرح ملی و استانی به روستای میتگان تعلق نگرفته است

رئیس شورای اسلامی روستای میتگان، از توابع شهرستان سرباز، گفت: به دلیل نبودِ اعتبار و بی توجهی به روستای میتگان، تاکنون طرح هادی در این روستا انجام نشده و این موضوع مردم را با مشکلات متعدد مواجه کرده است.

حسن ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: میتگان، روستای بزرگی است. طبق آمار سرشماری سال 1395، روستای میتگان 238 خانوار، جمعیت  دارد که مجموع اعضای این خانوارها هزار و 137 نفر هستند و طی 8 سال گذشته، این آمار افزایش یافته است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون، هیچگونه اعتبار ملی و استانی، بمنظور اجرای طرح های بنیاد مسکن، در روستای میتگان، به این روستا اختصاص نیافته است.

وی افزود: طبق آخرین پیگیری ها مسئولان اعلام کرده اند که نام روستای میتگان را برای اجرای طرح هادی، داده شده اما اعتباری به این روستا تخصیص نداده اند.

رئیس شورای روستای میتگان اظهار داشت: روستای میتگان روستای بزرگی است و اعتبارات دهیاری پاسخگوی نیاز های روستا و ساماندهی مشکلات آن نیست.

وی افزود: حتی یک متر طرح هادی در روستای میتگان انجام نشده و نیاز است بنیاد مسکن به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد و اجرای طرح هادی در روستا را در دستور کار خود قرار دهد.

ایراندوست عنوان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به دهیاری، برای اجرای طرح هادی در روستا کافی نیست و به اعتبارات ملی و استانی نیاز است.

وی افزود: استفاده از اعتبارات ملی، حق تمامی روستاها و مناطق این کشور است و عادلانه نیست که یک روستا در غفلت و فراموشی مسئولان از آبادانی عقب بماند.

وی خاطر نشان کرد: عدم اجرای طرح هادی در روستا باعث شده مردم برای تردد در روستا با مشکل مواجه شوند و در طول روز مسیرهای خاکی روستا را طی کنند و در زمان بارندگی، سیل و رواناب در روستا جاری شود.

این مسئول شورا، عنوان کرد: از محل اعتبارات دهیاری 2 هزار متر بتن ریزی در روستا انجام داده ام. اما نیاز است برای اجرای طرح هادی در این روستا، اعتبار بیشتری اختصاص یابد.

وی گفت: با مدیرکل امور روستایی هم ملاقات کردم و مشکلات روستا را بازگو کردم اما وی به اعتبارات قبلی تزریق شده به روستا اشاره کرد. این اعتبارات مربوط به دهیاری های قبلی است و ما هنوز در پرداخت حق بیمه های دهیاران بدهکاریم و باید جریمه ها را هم پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز