خبرگزاری کار ایران

همایش بین‌المللی "امت مقاومت" در کرمانشاه برگزار شد

 همایش بین‌المللی "امت مقاومت" در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر : ۱۵۴۲۶۵۶

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با محوریت "مقاومت، تجلی قدرت ایمان"، با هدف حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه همایش بین‌المللی امت مقاومت با شعار "مقاومت، بروز قدرت ایمان" در کرمانشاه برگزار شد. این همایش با هدف حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه که در تاریخ ۲۳ مهر با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت برگزار شد، با اشاره به رویدادهای یک سال گذشته و جنایات صهیونیست‌ها، بیان کرد: "امت اسلامی در آزمونی بزرگ قرار گرفته است؛ آزمونی که در آن ملت‌هایی مانند مردم غزه و لبنان پیروز شده‌اند و بسیاری از حکام کشورهای اسلامی مردود شده‌اند."

محمدی ادامه داد: "ما شاهد جنگی هستیم که در آن یک سو مظلوم‌ترین انسان‌ها قرار دارند و در سوی دیگر ظالم‌ترین افراد. در این شرایط، تمامی مسلمانان وظیفه دارند از مردم لبنان، غزه و جبهه مقاومت حمایت کنند."

او همچنین تاکید کرد که در این شرایط، سکوت به معنای همراهی با رژیم صهیونیستی است و همه ما وظیفه داریم به هر شکل ممکن، از جمله حمایت مالی، فکری و زبانی، از جبهه مقاومت پشتیبانی کنیم. محمدی اشاره کرد که موج حمایتی قدرتمندی در کشور آغاز شده است و به عنوان نمونه، زنان ایرانی روز گذشته طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا کرده‌اند.

وی افزود: "برگزاری این همایش به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه، لبنان و جبهه مقاومت است و امیدواریم خون‌هایی که در این راه ریخته می‌شود و صداهایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی بلند می‌شود، باعث اتحاد بیشتر مسلمانان و بیداری حکام کشورهای اسلامی شود تا همگی در کنار یکدیگر، این رژیم را از بین ببرند."

این همایش در چهار محور اصلی شامل دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم، استاندار کرمانشاه، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و تعدادی از چهره‌های برجسته محور مقاومت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز