خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

مولدسازی بهره وری از دستگاه های دولتی است

 مولدسازی بهره وری از دستگاه های دولتی است
کد خبر : ۱۵۴۱۹۰۲

استاندار لرستان گفت: مولدسازی؛ بهره‌وری لازم از املاک دستگاه‌های دولتی بوده بنابراین همکاری در این زمینه ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز شنبه بیست و یکم مهرماه در جلسه مولدسازی لرستان اظهار کرد: مولدسازی در راستای افرایش بهره‌وری املاک دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد که بخش‌های مربوط به استانی را انجام خواهیم داد. 

وی افزود: ۶ دستگاه اجرایی در این جلسه املاک و ساختمان‌هایی داشتند که اعلام مازاد کردند و ظرف مدت ۱۰ روز آینده تعیین وضعیت و اداره کل اقتصاد و دارایی با استفاده از کارشناسان قیمت را تعیین می‌کنند. 

استاندار لرستان تاکید کرد: فروش املاک دولتی بایدجایگزین داشته باشد تا به عنوان رونق تولید بهره‌وری لازم صورت گیرد و امیدواریم تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود. 

شفقت یادآور شد: در خصوص فروش اموال دولتی طبق قانون باید عمل کرد و در نهایت با مجوز معاون اول رئیس جمهور اقدام خواهد شد. 

وی افزود: مولدسازی دستور مقام معظم رهبری در سال ۹۹ به سران سه قوه کشور است که املاک و ساختمان‌هایی که مورد استفاده نیستند، با کاربرد استفاده بهینه به فروش برسند. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مولدسازی یک مدل برای سرمایه‌گذاری کشور است و در این طرح معیار تمام تصمیم گیری‌ها در دستگاه‌های اجرایی قانون است؛ بیان کرد: این املاک در سطح استان‌ها برای طرح‌های بلاتکلیف و نیمه کاره نیز قابل استفاده هستند. 

شفقت ادامه داد: بر این اساس در سطح استان باید مشخص شود که زمین یا املاک مازاد و سپس کمیسیون‌هایی در دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی نظر استان را در بسته‌های رونق اقتصادی تایید کنند و در نهایت تصویب کارگروه برسد. 

وی اضافه کرد: تصمیم گیری نهایی در خصوص اموال بلااستفاده با هیات مرکزی است اما جلسات استانی را در این راستا با برنامه‌ریزی مدون برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز