خبرگزاری کار ایران

در شورای سیاستگذاری خانه کارگر مطرح شد؛

اصفهان، مدیرانی دلسوز و متعهد لازم دارد

اصفهان، مدیرانی دلسوز و متعهد لازم دارد
کد خبر : ۱۵۳۰۱۸۷

جلسه شورای سیاستگذاری خانه کارگر با حضور رسول بخشی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول بخشی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از پیشکسوتان خانه کارگر برای پیگیری مطالبات خود گفت:  ما بر عهدی که با کارگران و بازنشستگان بستیم مصمم هستیم و پیگیر مشکلات آنها خواهیم بود.

وی گفت: موضوع تعیین استاندار را با جدیت پیگیر هستیم و گزینه‌هایی نیز مطرح هستند اما در مورد انتصاب مدیران ادارات و ارگان‌هایی که با زندگی کارگران و بازنشستگان ارتباط مستقیم دارد بدون شک با مشورت و پیشنهادات شما انجام خواهد شد و این پیشنهادات را با میدری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در میان خواهم گذاشت و پیگیر انجام آن خواهم بود.

حمیدرضا امینی، دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان نیز در این جلسه گفت: پس از انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری ما با یک گفتمان جدید بر مبنای انتظارات و مطالبات مردم از دولت و نظام روبرو هستیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید به پیام مردم و خواسته‌های آنها و از همه مهمتر به وعده‌های داده شده توجه و عمل کند و آن تغییرات با محوریت اصلاحات است، وقتی صحبت از اصلاحات می‌شود منظور اصلاحات راهبردی با نگاه به انتظارات مردم از رئیس جمهوری است.

 وی افزود: یکی از انتظارات مردم، انتصاب مدیران لایق و شایسته، کارآمد، متخصص، پاکدست و آشنا به درد مردم است.

امینی تصریح کرد: استان اصفهان یک استان بزرگ صنعتی و کارگری است که مشکلات فراوانی مانند آب، آلودگی، فرونشست و محیط زیست دارد که نماینده عالی دولت در این استان باید بتواند این مشکلات را با کمک دولت حل و فصل کند.

وی افزود: در کنار استاندار نیز باید مدیران توانمند و مردمی سکاندار مسئولیت‌ها باشند که بتوانند مشکلات مردم را رسیدگی کنند.

امینی گفت: برای جامعه کارگران و بازنشستگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، مدیریت درمان و فنی حرفه‌ای از سایر ادارات مهم‌تر است و وزیر کار باید با مشورت و نظرخواهی از این قشر مدیران خود را انتخاب کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر در پایان گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و خط قرمز ماست و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی باید مدیری را برای این سازمان انتخاب نماید که ضمن مقبولیت و محبوبیت در بین کارگران و بازنشستگان بتواند مشکلات این سازمان را مرتفع کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز