خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

آزادراه های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبه‌رو است

آزادراه های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبه‌رو است
کد خبر : ۱۵۲۹۰۳۲

رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در هر ۲ لاین شمالی و جنوبی آزادراه قزوین-کرج خبر داد و گفت: رانندگان در طول سفر از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد اجتناب کرده و با عوامل پلیس راه مستقر در جاده ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش، ترافیک در لاین های رفت و برگشت آزادراه های قزوین - رشت و قزوین - زنجان را نیمه سنگین اما روان اعلام کرد و افزود: به مسافران و رانندگان توصیه می کنیم تا زمان بازگشت از سفر خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و اگر فرصت دارند زمان بازگشت خود را به فردا /شنبه/ موکول کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین امروز میزبان رقابت های لیگ برتر فوتبال خواهد بود، بر همین اساس و از عصر تا شامگاه شاهد ترافیک در کنارگذر شمالی این شهر خواهیم بود و به همین جهت توصیه می کنیم تا مسافران برای بازگشت تا ظهر امروز اقدام به عبور از راه های ارتباطی این استان بکنند.

سرهنگ ذاکری منش بیشترین علت تصادفات منجر به فوت در استان را ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان دانست و اظهار کرد: به رانندگان توصیه می کنیم تا قبل و هنگام سفر استراحت لازم و کافی را داشته باشند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی در شهرهای بین مسیر و مجتمع های خدمات رفاهی توقف داشته باشند و پس از استراحت، ادامه مسیر بدهند.

این مسئول انتظامی یادآور شد: به شهروندان قزوینی که قصد عبور از راه های فرعی و روستایی استان را دارند نیز توصیه می کنیم تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، مراقب راکبان موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه کشاورزی باشند چرا که با توجه به فصل برداشت محصولات، شاهد تردد زیاد این وسایل در بخش های مختلف استان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز