خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در کارگروه تسهیل تاکید کرد؛

کارخانه های استان در جذب کارگران اهتمام جدی داشته باشند

کارخانه های استان در جذب کارگران اهتمام جدی داشته باشند
کد خبر : ۱۵۲۸۱۸۳

استاندار فارس گفت: کارخانه ها در جذب کارگران اهتمام جدی داشته باشند چرا که یکی از اهداف احیا واحدهای راکد، ایجاد اشتغال است.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در پانصد و نودمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با اشاره به اینکه برخی واحدها به سبب مشکلات اقتصادی و رکود در تولید نسبت به تعدیل نیرو اقدام کرده اند و کارخانه ها به تولید مناسب دست می یابند، تاکید کرد:  توقع می رود زمانی که با همکاری دولت، مسیر احیا واحدهای تولیدی تسهیل می شود و کارخانه ها به تولید مناسب دست می یابند، در جذب کارگران اهتمام جدی داشته باشند چرا که یکی از اهداف احیا واحدهای راکد، ایجاد اشتغال است.

مدیرکل صمت فارس نیز در این نشست گفت: توسعه سرمایه گذاری،پویایی اقتصادی و جهش تولید با اجرای به موقع مصوبات کارگروه تسهیل صورت می پذیرد.

حمیدرضا ایزدی افزود: در این نشست مصوبات ۷۲  واحد تولیدی و اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مشکلات ۴ بنگاه اقتصادی زمینه فعالیت گلخانه  و تولید صیفی جات، فراورده های گوشتی ، خوراک دام و طیور، لبنیات و ... پس از ارائه و یررسی مسائل و مشکلات واحدهای مذکور، مصوبات لازم برای رفع مشکلات این واحدها تصویب و تصمیمات لازم برای حل مشکلات به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد. 

 ایزدی با اشاره به اینکه برای فعال شدن واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال( بازگشت به چرخه تولید ) هم افزایی دستگاه های اجرایی و بانک ها  ضرورت دارد تصریح کرد: با اجرای به موقع مصوبات کارگروه تسهیل، زمینه مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری، پویایی اقتصادی، ایجاد اشتغال و جهش و تقویت تولید در استان فراهم می شود.

در این جلسه موانع پیش روی یک واحد گلخانه، کارخانه لبنیات، فرآورده‌های گوشتی آماده و نیمه آماده و خوراک طیور و دام مرتفع شد؛ همچنین مصوبات یکصد و سی و یکمین، یکصد و سی و دومین و یکصد و سی و سومین جلسه کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تایید این کارگروه رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز