خبرگزاری کار ایران

کشف مواد مخدر در دزفول

کشف مواد مخدر در دزفول
کد خبر : ۱۵۲۶۴۶۴

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر با اجرای این طرح در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده بیان کرد: طرح ارتقای آرامش عمومی با استفاده از ظرفیت تمامی امکانات و استعداد نیرو‌های سازمانی به منظور برخورد قاطع با سارقان، مخلان نظم و امنیت و فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول به مدت سه روز اجرا شد.

وی اظهارکرد: ۷۵ سارق با اجرای این طرح دستگیر و ۷۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: ۱۱۹ نفر از معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ یاری‌زاده به توقیف ۶۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳۰ دستگاه خودرو متخلف، پلاک مخدوش و سرقتی از متهمان اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی در این طرح پس از بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، حدود ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی آلات استعمال و ترازو‌های توزین مواد، هشت قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری و آلات و ابزار سرقت را کشف کردند.

وی به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی اشاره و خاطر نشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است، شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک به ویژه در زمینه‌های توزیع و فروش مواد مخدر و استفاده از سلاح غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم توسط پلیس انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز