خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات شش جانبه والیبال بانوان در سپیدان؛

استعدادها در والیبال بانوان فارس بسیار است

استعدادها در والیبال بانوان فارس بسیار است
کد خبر : ۱۵۲۶۳۴۹

یک دوره مسابقه شش جانبه والیبال در سپیدان به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات که با حضور 6 تیم به صورت دوره ای و به مناسبت هفته دولت در مدت 3روز در سپیدان برگزار شد.

در این رقابت ها تیم های ماهک شیراز، امین شیراز( هیاهو)، تچرا، سرو شیراز،آرمان میمند و آرتای سپیدان به مدت سه روز به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان به ترتیب سرو شیراز، تچرا، امین شیراز(هیاهو)، آرمان میمند، آرتای سپیدان و ماهک به ترتیب حائز عنوان های اول تا ششم شدند.

سارا کشاورزی مربی تیم امین شیراز در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و ورزشکاران با انگیزه های عالی در این رقابت ها شرکت کردند.

وی افزود: والیبال شیراز دارای استعدادهای بسیار خوبی می باشد که در چنین رقابت هایی امکان بروز و ظهور این استعدادها فراهم می شود.

کشاورزی در عین حال خواستار حمایت بیشتر هیات و فدراسیون از والیبال بانوان شد و گفت: دختران و زنان ما انگیزه های بسیاری برای پیشرفت دارند و از مسوولان انتظار داریم تا حمایت های بیشتری را صورت دهند.

این مربی جوان خاطرنشان کرد: موضوع استعدادیابی یک موضوع بسیار مهم است که نیاز به برنامه ریزی و هدایت استعدادها به سمت صحیح می باشد و ما تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم.

لازم به دکر است نگین و نگار محمدی دوقلوهای تیم‌امین شیراز با کسب بیشترین امتیازها برای تیم خود در این رقابت ها درخشیدند. 

نگار محمدی کیان سرعتی زن تیم‌امین شیراز در این رابطه اظهار داشت : رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد که جا دارد همین‌جا از زحمات مربی سخت کوش ودلسوز امین شیراز سرکار خانم کشاورز و کمک مربی ساناز کهن باش قدردانی به عمل آورم که با انجام‌ تمرینات منظم و مستمر آمادگی تیم را حفظ کردند.

محمدی کیان‌ گفت‌:موفقیت تیم‌امین شیراز حاصل یک تلاش دسته جمعی از سوی همه بازیکنان بود که این‌موفقیت را به همه بازیکنان تبریک‌ می گویم .

داوران: رویا محمودی، ندا بهروزی، فاطمه زارعی، حدیث کشاورز، نیلوفر رییسی و فرناز سروی

اسامی بازیکنان تیم‌امین شیراز(هیاهو):

ایلین رییسی، نرجس نکیسایی،ملیکا صفری، عسل دهقانی ، مریم تجلی، فاطمه عباس باشی، میترا اژدری، نگار محمدی کیان ، نگین محمدی کیان، حنانه کوچک، شهرزاد خواجه، آوا حق پناه

مربی: سارا کشاورزی

کمک مربی: ساناز کهن باش

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز