خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

کتابخانه شهر اقبالیه به دنبال حمایت از کسب و کارهای کوچک است

کتابخانه شهر اقبالیه به دنبال حمایت از کسب و کارهای کوچک است
کد خبر : ۱۵۲۴۹۲۲

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه گفت: گام های بلندی در مسیر حمایت از توسعه اقتصادی در کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه با هدف حمایت گسترده از کسب و کارهای کوچک برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی نوروزی با اعلام این خبر گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی به دنبال ایجاد دغدغه حمایت از کسب و کارهای کوچک در بین کتابداران کتابخانه‌های سطح استان است تا با استفاده از زیرساخت‌های فیزیکی، منابع دانش و پایگاه‌های اطلاعاتی که در اختیار دارند در توسعه اقتصادی کشور و استان سهیم شوند.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده در این کتابخانه تاکید کرد: امروزه با تعریف جدیدی از کتابخانه‌های عمومی مواجه هستیم و باید کتابخانه جدای از امانت کتاب و سالن مطالعه به عنوان پایگاه های مردمی در نظر گرفته شود.

نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی یک پایگاه معتبر اجتماعی است، تلاش کردیم با برگزاری کارگاه های کارآفرینی، فعالیت های آموزشی و مهارت افزایی کتابخانه را تقویت کنیم.

این مسئول تاکید کرد: اگر حتی زمینه رشد اقتصادی و اجتماعی یک نفر هم با تلاش های ما فراهم شود، ارزشمند است و البته باید به یاد داشته باشیم که ارایه خدمات کسب و کار نیاز به تداوم دارد و برگزاری کارگاه های آموزشی، مشارکت نیروی انسانی همفکر، برنامه‌ریزی، بودجه، امکانات و پشتیبانی از طریق تعامل سازمانی با سازمان های مرتبط از جمله فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی را می طلبد که در این زمینه موفق عمل کردیم.

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: آموزش بخشی از کاری است که کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برای خدمت کسب و کار انجام دهند و به عنوان مکانی برای افرادی که سعی در ایجاد کسب و کار دارند، می توانند با ارایه خدمات دیگر همانند مشاوره، راهنمایی و استفاده از امکانات کتابخانه و برقراری ارتباط بین کاربران و افرادی که در حوزه های مشترک فعالیت می‌کنند، یاری رسان باشند.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی اقبالیه در حال حاضر دارای بیش از ۲۰ کلاس آموزشی و برگزاری کارگاه است که به مخاطبان خود از هر سن و هر سطح تحصیلی و قشر اجتماعی، خدمات ارایه می دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز