خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک و علم و فناری آذربایجان شرقی:

نمایشگاه ۲۰۲۴ با همکاری دانشگاه های استان برگزار می شود

نمایشگاه ۲۰۲۴ با همکاری دانشگاه های استان برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۲۴۶۶۲

رئیس پارک و علم و فناری آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه ۲۰۲۴ با همکاری دانشگاه های استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از تبریز، سعید جعفری راد، با اشاره به خلاصه اقدامات و دستاوردهای مهم پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال ١٤٠٣ تشریح کرد: تکمیل عملیات اجرایی پروژه رمپ دسترسی به مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین کارسازی جهت توسعه فیزیکی اراضی این مجتمع به میزان ٣٦ هکتار از اراضی ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام می‌شود. 

وی در خصوص رتبه بندی از لحاظ شرکت های دانش بنیان گفت: رتبه پنجم به لحاظ تعداد شرکتهای دانش بنیان را در کل کشورکسب کردیم.
 
وی ادامه داد: همچنین رتبه سوم در حوزه تعاملات علمی بین‌المللی در میان کلیه پارکهای کشور از سوی مرکز همکاریهای علمی بین المللی کسب کردیم.
 
جعفری راد گفت: اولین مرکز نوآوری قطعه سازی و ماشین آلات پیشرفته با رویکرد انرژی با همکاری جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افتتاح شد.
 
وی بیان کرد: جشنواره رویش با محوریت، معدن فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته حوزه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاههای ملی، ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران، بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی تهران، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو لوازم و مجموعه های خودرو برگزار شد.
 
سعید جعفری راد با اشاره به همکاری و توسعه تعاملات با سایر پارک‌های علم و فناوری گفت: همکاری با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری هرمزگان و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی انجام شده است.
 
وی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با مشارکت بخش خصوصی شتاب‌دهنده پویان راه اندازی شده است.
 
رئیس پارک و علم و فناری آذربایجان شرقی با اشاره به توسعه روابط فناورانه و نوآورانه بین المللی با کشور روسیه و همکاری جهت صادرات و فروش محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور تاکید کرد و گفت: روسیه تمامی محصولات ایران را مطلوب شمرده و خواهان محصولات ایرانی است هر شرکتی که توان تولید داشته باشد میتوانیم با کشور روسیه ارتباط برقرار کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز