خبرگزاری کار ایران

۹ پروژه شهری در شهرکرد افتتاح می شود

 ۹ پروژه شهری در شهرکرد افتتاح می شود
کد خبر : ۱۵۲۲۳۶۹

شهردار شهرکرد گفت: ۹ پروژه شهری در شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین واحدیان اظهار داشت: در هفته دولت ۹ پروژه شهری در شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان این‌که پروژه‌های ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان در سطح شهرکرد قابلیت بهره‌برداری دارند، افزود: احداث ایستگاه‌های پایش تصویری، احداث سامانه‌های ثبت تخلف، هوشمندسازی تقاطع‌ها و راه‌اندازی پارک حاشیه‌ای یک بسته کامل ترافیکی است که در روان‌سازی ترافیک شهری بسیار مؤثر خواهد بود و هم‌اکنون در شهرکرد قابلیت بهره‌برداری دارند.

واحدیان ادامه داد: تاکنون ۲۰ ایستگاه پایش تصویری با اعتباری نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان و ۱۰ ایستگاه ثبت تخلف سرعت با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد تومان در شهرکرد احداث شده است که پنج ایستگاه آن فعال و پنج ایستگاه دیگر به زودی راه‌اندازی می‌شود.

شهردار شهرکرد گفت: هوشمندسازی تقاطع‌های سطح شهر با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد تومان انجام شده است، همچنین اجرای پارک حاشیه‌ای به صورت سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت دانش‌بنیان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۲ میلیارد تومان برای خرید انواع ماشین‌آلات هزینه شد، و در سال‌جاری ۲۷ میلیارد تومان برای این ماشین‌آلات هزینه شده است که طی هفته دولت ۱۷ دستگاه آن رونمایی خواهد شد.

واحدیان بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و سیاست‌های اصلی شهرداری شهرکرد بهینه‌سازی مطلوب ناوگان موتوری شهرداری است که در این زمینه قدم‌های اساسی در دو سال اخیر برداشته شده است.

شهردار شهرکرد عنوان کرد: بهسازی ورودی شرقی شامل ایجاد تونل نوری، تکمیل پیاده‌روها، بهسازی فضای سبز و نصب تابلوی شهدا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید و هم اکنون قابلیت بهره‌برداری دارد.

واحدیان بازگشایی کمربندی ۱۵ خرداد با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان ، تعریض خیابان بزرگمهر با اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد تومان، ایجاد باغ ایرانی در پارک ملت با اعتبار خصوصی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان ، انتقال پساب آب از تصفیه‌خانه شهرکرد به طول ۸.۵ کیلومتر با اعتباری نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان ،احداث ساختمان منطقه یک شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان و ایجاد زیرساخت فیبر نوری به طول ۵۵ کیلومتر با هدف هوشمندسازی شهر  را از جمله پروژه های قابل افتتاح و کلنگ رنی هفته دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز