خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

مخالف برگزاری بازی تیم‌های بزرگ در ورزشگاه سردار آزادگان نیستیم

مخالف برگزاری بازی تیم‌های بزرگ در ورزشگاه سردار آزادگان نیستیم
کد خبر : ۱۵۲۲۱۶۱

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین گفت: مخالفتی برای حضور تیم‌های بزرگ در استان نداریم و این امر می‌تواند در خدمت توسعه فوتبال استان باشد.

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره برگزاری مسابقات تیم‌های سایر استان‌ها در ورزشگاه سردار آزادگان گفت: در جهت همکاری با سازمان لیگ و باشگاه‌هایی که فعلا شرایط میزبانی ندارند، علاقه‌مند هستیم تیم‌های بزرگ در قزوین بازی کنند.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین، حضور تیم‌های بزرگ در قزوین را عاملی برای رونق و توسعه فوتبال دانست و عنوان کرد: این امکان به شور و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به فوتبال و خانواده‌ها می‌توانند فوتبال روز کشور را بدون نیاز به مراجعه به ورزشگاه آزادی در استان خودمان تماشا کنند که نکته مثبتی است.

باتوجه به تعطیلی یک ماهه آسیبی به زمین چمن وارد نمی‌شود

این مسئول ورزشی درباره امکان آسیب به زمین و چمن ورزشگاه سردار آزادگان اظهار کرد: مراقب هستیم که به زمین فشار وارد نشود و باتوجه به تعطیلی یک ماهه لیگ زمین دچار چالش نمی‌شود.

وی ادامه داد: حضور تیم‌های بزرگ مختص قزوین نیست، به‌عنوان نمونه تیمی مانند سپاهان در اراک بازی می‌کند، ما به همکاری بین تیم‌ها، هیأت‌ها و اداره‌های ورزش نیاز داریم و از شورای تامین و مسئولین استان به خاطر موافقت با برگزاری بازی‌ها در قزوین تشکر می‌کنیم.

باجیوند درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه حضور سایر تیم‌ها به زمین آسیب می‌زند، خاطر نشان کرد: مصاحبه درج شده در این باره برای قبل از بازی استقلال بود و پیش‌بینی تعطیلی چند هفته‌ای نداشتیم، اما درحال حاضر که یک ماه فرصت داریم همکاری نکردن منطقی نیست و می‌توانیم از این ظرفیت برای استان استفاده کنیم.

دیدار استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر (روز جمعه دوم شهریور ماه) به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، در هفته سوم (جمعه نهم شهریور ماه) هم بازی پرسپولیس و فولاد در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز