خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

27 پروژه کشاورزی در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد

27  پروژه کشاورزی در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد
کد خبر : ۱۵۱۹۱۲۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در هفته دولت سال‌جاری 27 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ده هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، نوبخت اژدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه آب و خاک ،امور عشایر،دام وطیور،شرکت شهرک‌های کشاورزی،صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری بوده که با افتتاح این پروژه ها بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود و یک هزارو 803 نفر خانوار بهره مند می شوند.

وی گفت: 3 طرح در حوزه آب و خاک با اعتبار 760 میلیارد ریال با اشتغالزایی 790 نفر به صورت مستقیم،یک طرح در حوزه امور عشایر با اعتبار 70 میلیارد ریال، دو طرح در حوزه تولیدات دامی با اعتبار  دو هزار و 608 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 33 نفر،15 طرح در بخش شهرکهای کشاورزی با اعتبار 5 هزارو 935 میلیارد ریال با اشتغالزایی 345 نفر از جمله این طرح ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: دو طرح در حوزه صنایع کشاورزی با اعتبار 610 میلیارد ریال با اشتغالزایی 25 نفرو چهار طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 118 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 71 نفر به بهره برداری می رسد.

اژدری گفت: پروژه های آبخیزداری،مرغداری ، واحدهای گلخانه ای، پرورش دام (گاو و گوسفند)، شبکه ابیاری کم فشار و آبیاری مدرن، سردخانه، احداث پل عشایر، زهکشی و استخر ذخیره آب از جمله این پروژه ها بوده که در هفته دولت در سطح استان افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز