خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما
کد خبر : ۱۵۱۷۳۴۲

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سه نفره سارقان مسلح که با پوشیدن لباس نظامی اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا اسحاقی" در توضیح این خبر بیان داشت؛ به دنبال سرقتهای مسلحانه، تیراندازی های جرحی و قتل های پی در پی در حوزه شهرهای شمال استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان زابل و هیرمند قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس اقدامات تخصصی و فنی خود را جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده و با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی در نهایت موفق شدند یک باند سه نفره سارق مسلح را که با پوشیدن لباس نظامی اقدام به سرقت می کردند شناسایی و آنها را در یک عملیات هماهنگ و پیچیده در یکی از محلات شهرستان زابل دستگیر کنند.

سردار اسحاقی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 4 قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح وینچستر، 19 تیغه خشاب، 497 فشنگ جنگی، 4 دستگاه بیسیم دستی همراه با متعلقات، یک دستگاه دوربین دید در شب، هفت دستگاه تلفن همراه، 20کیلوگرم شیشه، 8 کیلوگرم هروئین، 4 کیلوگرم تریاک و البسه نظامی، سه دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان تاکنون با سوء استفاه از البسه نظامی به  بیش از 30 فقره سرقت مسلحانه مواد مخدر، خودرو، منزل و تیراندازی منجر به جرح اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز