خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبرداد:

اجرای شش پروژه آبرسانی روستایی در خرمدره

اجرای شش پروژه آبرسانی روستایی در خرمدره
کد خبر : ۱۵۱۳۴۶۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شش پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان تکمیل شده و یا در دست اجرا قرار دارد.

علی محمد نادرخانی، امروز دوشنبه با اعلام این خبر به ایلنا، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان، ادامه داد: احداث 1.5 کیلومتر خط انتقال در روستای قلعه حسینیه برای تامین آب آشامیدنی مشترکین، پیشگیری از افت فشار و پایداری شبکه با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی تصریح کرد: احداث 2 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستای فلج نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال از دیگر پروژه های آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره است که عملیات اجرایی آن آغاز و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادرخانی، گفت: احداث 4 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در روستای باغ دره با اعتبار 5 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های آبرسانی روستایی است که پیش از این وارد مدار بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: امسال عملیات احداث خط انتقال آب شرب به روستای شویر نیز به طول 500 متر و با اعتبار 4 میلیارد ریال انجام شد.

به گفته نادرخانی: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در روستای اردجین نیز به طول 500 متر و با اعتبار 4 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازسازی ایستگاه‌های بین راهی شماره یک، دو و سه روستای اردجین نیز از جمله برنامه هایی است که شرکت آب و فاضلاب برای ارتقاء شاخص های آبرسانی روستایی در شهرستان خرمدره اجرایی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا؛ شهرستان خرمدره  ۸۶٬۱۲۳ جمعیت دارد، که از این تعداد ۶۸٬۱۲۱ نفر ساکن شهر خرمدره  است.خرمدره دارای یک بخش، یک شهر و دو دهستان می‌باشد. این شهرستان در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرق زنجان واقع شده‌است.شهرستان خرمدره بیشترین تراکم نسبی جمعیت و بیشترین سطح با سوادی (۹۷٪) را در استان زنجان دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز