خبرگزاری کار ایران

تخصص گرایی راهی برای افزایش رقابت پذیری در بازار کار

تخصص گرایی راهی برای افزایش رقابت پذیری در بازار کار
کد خبر : ۱۵۰۹۰۵۴

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: اصل مهم، تخصص گرایی است و باید در جامعه به امور، تخصصی نگاه کنیم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده در اولین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با بررسی ظرفیت بالقوه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده و اهمیت آموزش های لازم برای خانواده ها توسط این متخصصین، لزوم برگزاری دوره های فن بیان و سخنرانی دیده شد.

وی با بیان اینکه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده باید بتوانند به طور موثر و قانع کننده با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند، گفت: این مهارت به آنها کمک می کند تا اطلاعات و آموزش های خود را به خوبی به دیگران انتقال دهند و به سوالات و نگرانی های مخاطبان خود پاسخ دهند.

تقی زاده با اشاره به اینکه تسلط بر فن بیان برای فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده بسیار ضروری است، گفت: دوره های مختلف آموزشی ویژه مدیران مراکز مشاوره، تربیت راهنما ازدواج، مدرسین ازدواج خانواده برگزار کردیم و دوره فن بیان و سخنرانی نیز اولین دوره توانمند سازی برای این گروه است که به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صحبت کردن یک فن هست و گوش دادن چیزی فراتر از آن است، افزود: در گذشته ما دوره هایی را در شهرستان‌های مختلف برگزار می کردیم که مستلزم زمان و هزینه و نیرو بود، به همین جهت با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز اقدام به برگزاری این جلسات در شهر تبریز کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: اصل مهم تخصص گرایی است و باید در جامعه به امور، تخصصی نگاه کنیم، از این رو نیز معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در راستای توانمند سازی افراد با استعداد جامعه کرده است.

گفتنی است، اولین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی ویژه توانمندسازی فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با حضور، مهدی سمساری و سید داوود قریشی، از اساتید حوزه فن بیان و زبان بدن در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز