خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه:

برای حل مشکلات نباید منتظر بودجه و تصمیم دولتی بود

برای حل مشکلات نباید منتظر بودجه و تصمیم دولتی بود
کد خبر : ۱۵۰۸۹۹۹

رئیس قوه قضاییه گفت: برای حل مشکلات نباید منتظر بودجه و تصمیم دولتی بود ، خیلی مسائل با همفکری، حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای روز چهارشنبه در همایش صبر چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: با اهانت همدیگر ، تحقیر یکدیگر و با رقابت‌های بی‌جا جز مشکل‌آفرینی و دردسر و مظلمه دنیا و آخرت چیزی نصیب ما و جامعه نمی‌شود.

وی افزود: مسئولان استان، صلح یاران و میانجی‌گران باید با همکاری همدیگر مشکلات استان را شناسایی و با هم‌فکری و هم‌افزایی همدیگر کارها و مسایل استان را برطرف کرد.

محسنی اژه‌ای گفت: برای حل مشکلات نباید منتظر بودجه و تصمیم دولتی بود ، خیلی مسائل با همفکری، همدلی و کنار گداشتن اختلاف‌ها برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: مراقب باشیم نتیجه بسیاری از این اختلافات عقب‌افتادگی شهر و کشور را به دنبال دارد.

رییس قوه قضاییه در خصوص اهمیت صلح و سازش تصریح کرد: کسانی که در همه حال حتی در حال تنگدستی انفاق و خشم خود را کنترل می‌کنند در زمره محسنین و محبوب خداوند هستند.

وی ادامه داد: شما فعالان و تلاشگران عرصه صلح و سازش، علاوه بر زحماتی که متحمل می‌شوید و بعضاً برای به صلح و سازش کشاندن اختلافات و دعاوی، از آبرو و جسم‌تان نیز مایه می‌گذارید، شایسته است در عرصه فرهنگ‌سازی و نهادینه‌شدن صلح و سازش نیز کوشا باشید و نهضت صلح و سازش را تبلیغ کنید.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: لازم است کسانی‌که در جریان دعاوی و اختلافات، از حق خود می‌گذرند و می‌بخشند را برای بازدید به زندان‌ها برد تا آنها از نزدیک مشاهده کنند که چه کار بزرگی را با بخشش خود انجام دادند و بعضاً از زایل شدن زندگی یک جوان و خانواده‌اش جلوگیری به عمل آوردند.

وی گفت: در قوه قضاییه اهتمام داریم که مقدمات و تمهیدات مشارکت فعالان عرصه صلح و سازش را بیش از پیش در جریان حل اختلافات و دعاوی، فراهم آوریم؛ در همین راستا برای کمک و مساعدت شما خیرین و فعالان عرصه صلح به زندانیان و مددجویان، زمینه‌ها را فراهم آورده‌ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز