خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه نخست امسال انجام گرفت؛

پاسخگویی مرکز ۱۳۷ شهرداری شیراز به بیش از ۴۹هزار تماس شهروندان

پاسخگویی مرکز ۱۳۷ شهرداری شیراز به بیش از ۴۹هزار تماس شهروندان
کد خبر : ۱۵۰۸۲۲۸

سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلان‌شهر به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری، بیش از ۱۰ هزار تماس در این سامانه ثبت و جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع شد.

وی افزود: برای اولین مرتبه این مرکز با لحاظ مهلت زمانی از پیش تعریف‌شده به درخواست‌ها و شکایات همشهریان پاسخ داده است.

به گفته سخنگوی شهرداری شیراز؛ پاسخگویی به شهروندان در قالب مهلت زمانی تعیین‌شده باعث اعتمادسازی و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری خواهد شد و این مرکز با در نظر گرفتن ضرورت اصل تکریم شهروندان مشارکت پذیر و دغدغه‌مند که خود را در مدیریت شهر شریک می‌دانند، برای نقدهایی که به عملکرد مجموعه خدوم شهرداری دارند، تقدیر و از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد.

جاویدی با بیان اینکه در ایام نوروز تماس‌های زائرین و گردشگران در موضوع‌هایی مختلف همچون اسکان و اقامت، پارکینگ، مراکز تفریحی و اماکن گردشگری در این سامانه ثبت شد، افزود: علاوه بر آن ناظرین شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری برای سومین سال متمادی با بهره‌گیری از بستر این سامانه بیش از ۱۰۰۰ موردایراد و مشکل شهری را جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: آماده‌سازی و بارگذاری لینک نقشه شهر، ارسال موقعیت مکانی مراکز اسکان و اماکن گردشگری برای مسافران، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ۱۳۷ و بارگذاری اطلاعات موردنیاز مسافران در قالب فایل‌ها و دفترچه‌های راهنما ازجمله اقدامات مؤثر این حوزه ارتباطی در نوروز بود.

سخنگوی شهرداری اعلام کرد: لکه‌گیری و مرمت آسفالت، سد معبر و مزاحمت، تمیزی معابر بارفروش و ساخت‌وساز غیرمجاز از موارد پرشمار در این سامانه بوده است که با اولویت ویژه در برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری قرار گرفت و پیگیری شد.

جاویدی همچنین از شهروندان خواست تا مجموعه شهرداری را بیش از گذشته یاری و چشم و گوش مدیران شهرداری باشند و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌ها به این سامانه چراغ راه مدیران شهرداری باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز