خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای عنوان شد؛

حضور حماسی در دور دوم انتخابات برگ زرینی در تاریخ پر افتخار قزوین بود

حضور حماسی در دور دوم انتخابات برگ زرینی در تاریخ پر افتخار قزوین بود
کد خبر : ۱۵۰۲۰۹۹

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین و نماینده ادوار مجلس با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات تقدیر کره و عنوان کردند: حضور حماسی شما در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار استان قزوین بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در قزوین و حجت‌الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی، نماینده ادوار مجلس به مناسبت حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در دوم دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه مشترکی را صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«مردم شریف و بزرگوار استان قزوین؛

حضور حماسی شما در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار استان قزوین بود.

لازم می‌دانیم از زنان، مردان، جوانان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همه اقشار و گروه‌های اجتماعی در شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا، تاکستان، البرز، آبیک و آوج و همه شهرها و روستاهای استان که با حضور در عرصه انتخابات و آراء خویش به انتخاب رئیس جمهوری صادق، شجاع و پاک دست یاری رساندند تقدیر و تشکر کنیم.

اینجانبان با  عرض تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان - رئیس جمهور منتخب - و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسیر خدمت تاکید می‌کنیم این رخداد مهم جز با عنایت خداوند و از خودگذشتگی مردم برای اعتلای ایران و بهبود شرایط جاری رقم نمی‌خورد.

مردم ایران خواهان تشکیل دولتی توانمند، کارآمد و فساد ستیز هستند تا بتواند شعار اصلی رئیس جمهور منتخب یعنی برقراری «عدالت» در تمامی شئون و گذار از شرایط سخت کنونی را فراهم کند.

ضمن قدردانی از تدابیر مقام معظم رهبری در این عرصه برای همگان بهروزی و سرافرازی را آرزومندیم.

محمد علیخانی؛ قدرت الله علیخانی»

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه /15 تیر ماه/ برگزار شد مسعود پزشکیان با بیش از 16 میلیون رای به‌عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شد.

پزشکیان در استان قزوین 258 هزار و 7 رای را به خود اختصاص داد که بیشتر از رای نامزد دیگر انتخابات بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز