خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

رئیس جمهور منتخب معیشت را در صدر برنامه‌ها قرار دهد

رئیس جمهور منتخب معیشت را در صدر برنامه‌ها قرار دهد
کد خبر : ۱۵۰۱۵۸۴

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: معیشت و اقتصاد مشکل و گره اصلی امروز ملت است و رئیس جمهور منتخب باید معیشت را در صدر برنامه‌ها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: خداوند را شاکریم که جمهوری اسلامی با مردم خودش صادق است، در یک امتحان الهی رئیس جمهور خود را از دست دادیم اما با ظرفیت قانونی کشور برگزاری انتخابات کمتر از ۵۰ روز و اداره کشور در این مدت با سرپرستی پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت احترام به قانون عنوان کرد:  سخت‌ترین شرایط را پشت سر گذاشتیم اما با قوانینی که داشتیم در اداره کشور مشکلی ایجاد نشد و شاهد برگزاری انتخابات بودیم.

وی با اشاره به آغاز به کار تمام صندوق‌های اخذ رای راس ساعت 8 صبح اظهار کرد: سپاه استان مانند دور اول، به درخواست کمک فراجا صیانت از ۴۶۶ صندوق را به عهده گرفته است.

رفیعی آتانی بیان کرد: تمام حافظان صندوق‌ها پیش از آغاز انتخابات توجیه شده‌اند، هر کدام از افراد تعلق خاطر و سلیقه شخصی دارند اما اجازه ندارند سر صندوق‌ها اعمال نظر کنند، در حفاظت از صندوق‌ها به اندازه‌ای جدی هستیم که جانمان را هم می‌دهیم و نمونه‌ای از آن را هفته گذشته دیدیم.

صیانت از آرای مردم با جدیت انجام می‌شود

وی با تاکید بر اینکه آرای مردم حق‌الناس بوده و صیانت از آن وظیفه ما است، گفت: انتخابات و تعیین سرنوشت حق مردم است، از آغاز انقلاب تا کنون دولت‌های مختلفی آمده‌اند، دوره‌هایی داشتیم که بانیان و مجریان دولت‌هایی انتخابات برگزار کردند که جریان سیاسی مقابل آن‌ها پیروز شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ملت ایران صادق است، در این دوره هم در مرحله اول هیچ کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند چه کسی رئیس جمهور می‌شود، در مرحله دوم هم قابل پیش‌بینی نیست، مردم ایران هستند که تمام کننده بوده و سرنوشت چهار ساله را مشخص می‌کنند.

به گفته این مقام ارشد نظامی استان قزوین، سپاه و دلسوزان نظام آرزو دارند که مشارکت حداکثری محقق شود، مردم که باشند قدرت، آبرو و استحکام نظام را داریم و برابر دشمن سرمان بلند است.

وی ادامه داد: هر شش نفری که کاندیدا بودند به مبانی انقلاب پایبند بودند، مردم عزیز در تحلیل خود و انتخاب اصلح کسی را انتخاب کنند که به این مبانی بیشتر پایبند بوده و مردم را حقیقتا قبول دارد.

سپاه حامی دولت برآمده از آرای مردم خواهد بود

رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه مثل همیشه که کمک همه دولت‌ها بود خود را موظف و مکلف به حمایت از دولت برآمده از آرای مردم می‌داند و به اندازه‌ای که دولت‌ها بخواهند کمک می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین درباره تبلیغ افراد در شهرها و روستاها برای حمایت از نامزدهای خاص اظهار کرد: طبیعی است که طرفداران و علاقمندان دعوت به مشارکت کنند، اما به صورت سازمانی امکان ندارد و هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: محقق شدن مشارکت حداکثری تکلیف ما است، وقتی مردم به میدان بیایند نظام به اهداف خود رسیده، افرادی که از سپاه حکم و مسئولیت دارند هم این را مد نظر داشتند و حمایت از نامزد خاصی مطرح نبود، ما مردم را دوست داریم و انتخاب آن‌ها را  هم دوست داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز