خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد؛

فعالیت بازرسین ویژه استاندار برای ارتقای سلامت انتخابات در قزوین

فعالیت بازرسین ویژه استاندار برای ارتقای سلامت انتخابات در قزوین
کد خبر : ۱۵۰۱۴۲۱

استاندار قزوین با تاکید بر سلامت و کیفیت انتخابات گفت: در کنار بازرسان و ناظرین در این دور تعدادی بازرس ویژه استاندار هم برای نظارت عالی‌تر درنظر گرفته شده و انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین، صبح امروز با حضور در شعبه 139 واقع در مسجد زینبیه رای خود را به صندوق انداخت.

محمدمهدی اعلایی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم استان در ساعت‌های ابتدایی اخذ رای گفت: مشارکت در ساعت‌های اولیه نسبت به جمعه قبلی افزایش داشته که اتفاقی نویدبخش است.

استاندار قزوین ادامه داد: امیدواریم با مشارکت مردم ایران اسلامی حماسه انتخابات رقم بخورد و دولت با پشتوانه مردمی و همراهی مردم شروع به کار کند.

وی با توصیه به حضور در انتخابات در ساعت‌های صبح عنوان کرد: در دور قبل ساعت‌های پایانی شاهد تشکیل صف‌های طولانی بودیم، بهتر است برای سهولت و کم‌تر معطل شدن در ساعت‌های اولیه حضور پیدا کنند.

به گفته نماینده عالی دولت در استان قزوین، برگزاری این انتخابات نشان دهنده ظرفیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و اعلام می‌کند که خواست مردم سرنوشت و آینده کشور را تعیین می‌کند و نمی‌توان ادعا کرد صرف از یک سلیقه‌های نماینده سیاسی داریم.

وی ادامه داد: بویژه در دور دوم شاهد حمایت سلیقه‌های مختلف از نامزدها هستیم، رای مردم تعیین کننده است و  حتی در حال حاضر هم هیچ کس نمی‌تواند بگوید چه کسی ریاست جمهوری را به عهده خواهد گرفت.

اعلایی اظهار کرد: آرمان شهید رئیسی تعالی و توسعه ایران بود و آبرو و جان خود را در این مسیر فدا کرد، این اقدام نشان داد که حرف فداکاری در مسیر آرمان‌ها و منافع نظام صرف یک شعار نیست.

هر دو کاندیدای ریاست جمهوری تا پای جان آماده خدمت رسانی هستند

وی ادامه داد: اراده مردم بر این است که خدمت‌گزاری در این سطح تداوم داشته باشد و هر دو نامزد هم با همین انگیزه در انتخابات حضور پیدا کرده و تا پای جان آماده خدمت رسانی هستند.

استاندار قزوین بیان کرد: طبیعی است که عوامل برگزاری انتخابات از نظر شخصی دیدگاه خاصی داشته باشند اما در فرآیند برگزاری اعمال سلیقه نخواهد شد و اراده مردم از صندوق‌ها خارج می‌شود و باتوجه به حساسیت بالای انتخابات دقت بالایی هم وجود دارد.

برخورد جدی با خرید و فروش رای

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: خرید و فروش رای براساس قانون جرم است و در استان به طور جدی پیگیری و برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به جایگاه ردیس جمهور و تاثیرگذاری که دارد، اهمیت حضور در انتخابات هم بالا است و بنابراین مشارکت عقلانی و منطقی است، هر زمان مشارکت بالا بوده دولت هم راستا با خواسته مردم در آن دوره بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز