خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه سیدالشهدای خدمت ساری با حضور وزیر ورزش و جوانان

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه سیدالشهدای خدمت ساری با حضور وزیر ورزش و جوانان
کد خبر : ۱۵۰۱۰۵۰

فاز نخست پروژه سید الشهدای خدمت (پل تا پل) به طول ۱۶۰۰ متر، عصر چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان ، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در خانه ملت، مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، فاز نخست پروژه سید الشهدای خدمت (پل تا پل) به طول ۱۶۰۰ متر، عصر چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.

پرویز شعبانی در این مراسم گفت: در طول یک دهه اخیر مردم جنوب شهر از داشتن خیابان مطلوب برخوردار نبودند این طرح عمرانی موجب شد تا بخشی از ترافیک شهر با این معبر، روان شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این مسیر به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز با همت شهرداری در حال انجام است، گفت: این جاده ترانزیت چند محور است و مسیر رسیدن به امام رضا علیه السلام را برای مردم استان و مسافران هموار می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به تخصیص اعتبار ملی به این پروژه اشاره کرد و افزود: تلاش همه ما فقرزدایی از این منطقه و بهبود کیفیت زیست آنها است.

محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز گفت: پروژه سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) به طول ۲۴۰۰ متر و عرض ۲۶ متر در انتهای بلوار داراب، از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل‌ شهیدان نوری در ذغالچال منتهی می‌شود.

وی افزود: دوسوم این پروژه معادل ۱۶۰۰ متر تملک و آزادسازی شد و کار جاده دسترسی نیز به اتمام رسید.

شهردار ساری یادآور شد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به مازندران ۸۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت اما این میزان برای برای تملک و احداث ابنیه فنی مابقی پروژه کافی نیست، با کمک نمایندگان در خانه ملت و شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم تا این رقم را افزایش دهیم.

قبادی افزود: میزان برآورد هزینه فاز نخست این پروژه معادل ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و ۴۵۰ میلیارد تومان نیز برای ابنیه پل کابلی برآورد شده است که تلاش می‌شود تا پایان سال مابقی پروژه را تملک و جاده را احداث کنیم.

شهردار مرکز استان درباره سرعت‌گیرها گفت: کنترل سرعت توسط دوربین‌ها باید انجام شود اما در حوزه آی‌تی پیگیر هستیم تا پایش تصویری با نصب ۸۰ دوربین کنترل سرعت به ۲۰۰ دوربین قبلی اضافه شود.

قبادی میزان اعتبار مورد نیاز این پروژه را بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و‌ افزود: حوزه فنی این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری و به صورت درون سپاری انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز