خبرگزاری کار ایران

در میزگردی انتخاباتی مطرح شد:

اکنون نوبت دهه هشتادی‌هاست که به صحنه انتخابات بیایند

اکنون نوبت دهه هشتادی‌هاست که به صحنه انتخابات بیایند
کد خبر : ۱۵۰۰۹۱۲

رئیس ستاد امید استان البرز خطاب به دهه هشتادی‌ها گفت: اکنون نوبت شماست که در صحنه باشید. نوبت شماست که سرنوشت ما را درست و آگاهانه رقم بزنید.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین رحمانیان در میز گردی که با حضور جوانان و نوجوانان در ستاد مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: مطالبات و سبک زندگی مورد نظر نسل زِد واقعیتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و از پیامدهای حذف آن غافل بود، بر خلاف آنچه در مورد شما دهه هشتادی‌ها گفته می‌شود، نسل جوان امروز ما زیست اخلاق گرایانه‌تری دارد، چون از نقاب زدن بیزار است.

وی با اشاراتی از آیات قرآن کریم گفت: با دفاع بدی که برخی، عمدی یا سهوی از مفاهیم بلند قرآن کریم و آموزه‌های اسلام کرده‌اند، امروزه سخن گفتن از دین و مذهب در جمع جوانان، برخی از آنها را به واکنش وا می‌دارد.

به باور رئیس ستاد امید استان البرز، بی‌صداقتی و سوء استفاده از اعتقادات و باورهای مردم باعث می‌شود که مردم تحمل جولان زاهدان ظاهرپرست را نداشته باشند.

رئیس ستاد امید استان البرز با تاکید بر اینکه امروز برای یک زندگی معمولی، نوبت جوانان است که مشارکت کنند، گفت: جوانان عزیز؛ دکتر پزشکیان که همه او را به پاکدستی و دلاوری و دلدادگی به میهن می‌شناسند، به صراحت اعلام کرد که صدای آن شصت درصدی است که روز جمعه گذشته، پای صندوق نیامدند.

رحمانیان ادامه داد: دکتر پزشکیان بارها تاکید کرد که صدای مردم معترض خواهد بود و خیلی شفاف در خصوص برخی برخوردها با بانوان، فیلترینگ و... موضع گرفت.

رئیس ستاد امید استان البرز اظهار کرد: بالاترین انگیزه و امید ما ویژگی‌های ممتاز شخصیت دکتر پزشکیان است که ثابت کرد پای حرفش می‌ایستد. همه افکار مختلف را می‌بیند و نگاه جناحی ندارد، اهل دعوا نیست، اهل باند بازی نیست، اهل دروغ و ریا نیست و قصد حاکم کردن صرفا یک نگاه را ندارد. او ثابت کرد پای حرفش می‌ایستد، همانطور که بارها تکرار کرد که گردن من ضمانت وعده‌هایم است.

رحمانیان خطاب به دهه هشتادی‌های حاضر در جلسه تصریح کرد: اکنون نوبت شماست که در صحنه باشید. نوبت شماست که سرنوشت ما را درست و آگاهانه رقم بزنید. نوبت شماست که سخن بگویید و حرف دلتان را بزنید پس ضمن احترام به پیشکسوتان و بزرگترهای حاضر در ستاد، برنامه ما این است که شما میاندار باشید و نظرتان را صادقانه بیان کنید.

رئیس ستاد امید استان البرز گفت: اگر نخواهیم واقعیت‌ها و مطالبات این نسل را بشنویم و  آنها را نادیده بگیریم، طبق قانون بقای ماده و انرژی در فیزیک در مسائل اجتماعی نیز چنین انرژی و مطالباتی حذف نخواهد شد، بلکه از صورتی به صورت دیگر در می‌آید.هنر ما باید این باشد که معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنیم

وی با اشاره به برخی محدودیت‌ها گفت: زیرزمینی شدن مطالبات و انباشت متراکم آنها منجر به انفجار خواهد شد به این دلیل که این خواسته‌ها از بین رفتنی نیست و در جای دیگری که شاید مدیریتش خیلی دشوار باشد بروز و ظهور خواهند کرد.

در ادامه این جلسه جوانان به تبیین نظرات و انتقام انتقادهای خود و گفت‌وگو با چهره‌های علمی و فعالان سیاسی نسل‌های پیشین خود پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز