خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

در پرونده پزشکیان لکه سیاه پیدا نمی‌شود+فیلم

در پرونده پزشکیان لکه سیاه پیدا نمی‌شود+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۷۳۹۴

اگر از فرصت تغییر شرایط استفاده نکنیم، تاسف فایده ندارد

شهردار سابق تهران با تاکید بر اینکه در پرونده مسعود پزشکیان لکه سیاه وجود ندارد، گفت: امروز کشور به داشتن مسئول بی تخصص مبتلاست و مهمتر اینکه مردم از فساد، دل آزرده هستند. امروز اگر از فرصت تغییر شرایط استفاده نکنیم، تاسف فایده نخواهد داشت.

پیروز حناچی در گفت‌وگو با ایلنا خطاب به فرهیختگان و دانشگاهیانی که تا کنون تصمیم به مشارکت در انتخابات نگرفتند، اظهار کرد: ما کشور با فرهنگی هستیم و تاثیر این فرهنگ را می‌توان در ادبیات جستجو کرد.

شهردار سابق تهران افزود: برای حل هر مشکل کشور در بین آثار و متون ادبی، می‌توان عبارت، شعر و یا ضرب‌المثلی پیدا کرد که نشان از عمق فرهنگ ماست.

حناچی با اشاره به غزل سعدی از بیت «به راه بادیه رفتن، به از نشستن باطل؛ و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم» یاد کرد و ادامه داد: اگر فرصتی فراهم باشد که ما بتوانیم اوضاع و شرایط را تغییر دهیم ولی برای تغییر تلاش نکنیم، دیگر تاسف فایده نخواهد داشت.

شهردار سابق تهران تصریح کرد؛ ما باید از فرصت های که در اختیارمان قرار می‌گیرد به درستی استفاده کنیم و امیدوارم به برکت حضور مردم این اتفاق بیافتد.

این استاد دانشگاه در ارتباط با ویژگی شاخص مسعود پزشکیان از متخصص بودن این نامزد انتخاباتی، یاد کرد و گفت: متخصص واقعی، قدر و منزلت افرادی که با تلاش و زحمت تخصصی کسب کرده‌اند را می‌داند.

حناچی ادامه داد: امروز کشور به داشتن مسئول بی تخصص مبتلاست و مهمتر اینکه مردم از فساد سازمان یافته، دل آزرده هستند.

این سیاستمدار با تاکید بر این که با دستمال کثیف، شیشه پاک نمی‌شود، اذعان داشت: مهمترین خصیصه دکتر پزشکیان این است که لکه سیاه در پرونده اش پیدا نمی‌شود؛ چه وقتی پُست وزارت داشت یا در دانشگاه رئیس بود و وقتی که نماینده مجلس شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز