خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد امید پزشکیان تاکید کرد؛

لزوم تبلیغ چهره به چهره در راستای افزایش مشارکت مردمی/پزشکیان برآیند انتخاب همه دلسوزان وطن است

لزوم تبلیغ چهره به چهره در راستای افزایش مشارکت مردمی/پزشکیان برآیند انتخاب همه دلسوزان وطن است
کد خبر : ۱۴۹۷۲۱۲

رئیس ستاد امید مسعود پزشکیان در استان البرز این کاندیدای ریاست جمهوری را برآیند انتخاب همه دلسوزان وطن دانست و گفت: اجرای طرح *سفیران امید* برای حضور در میان مردم و تبلیغات چهره به چهره را موثرترین روش در اقناع افکار عمومی و کشاندن مردم پای صندوق های رای برشمرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین رحمانیان در جمع روسا و مدیران ستاد امید استان البرز، اظهار داشت: امروز بر همه ما واجب است برای ایران قدمی بزرگ برداریم و وطن را از شرایط دشوار کنونی خارج کنیم.

رحمانیان با اشاره به ویژگی‌های برجسته اخلاقی مسعود پزشکیان او را فرزند راستین ملت برشمرد و افزود: مردم ایران شرایط خطیر کنونی را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند تنها راه برون رفت از وضعیت سخت معیشتی و تحریم‌های ناجوانمردانه حضور پای صندوق‌های رای و شکستن فضای یاس و دلسردی است.

وی گفت: پزشکیان مرد علم، ادب، عمل و تقواست و پاکدستی و تخصص و تعهد او بر همگان حتی مخالفانش آشکار است از طرفی همه می‌دانیم که مردم نجیب ایران از اوضاع فعلی رضایت ندارند اما به حرمت خون شهدا و عشق و علاقه وافرشان به میهن و مکتب خویش صبوری می‌کنند و بزرگوارانه خطاها و ضعف‌ها و ناروایی‌ها را تحمل می‌کنند.

رحمانیان با تاکید بر اهمیت شناخت تمامی جوانب این مرحله از تاریخ کشور و لزوم تحلیل دقیق و عالمانه از مسائل پیچیده امروز ایران در تحولات بین‌المللی تصریح کرد: ببینید دشمنان پزشکیان چه کسانی هستند؛ براندازان و منافقان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و از طرفی عده‌ای اقلیت تندروی تمامیت‌خواه در داخل کشور که مانند دو لبه قیچی امید ملت را هدف قرار داده‌اند و با رفتارهای غیر منطقی خود می‌خواهند ایران را به سوی حوادث ناگواری پیش ببرند اما با اهتمام نخبگان و دلسوزان وطن اهداف شوم بدخواهان نقش بر آب خواهد شد.

رئیس ستاد امید البرز توجه به آرای خاکستری و انگیزش جمعیت خاموش و ناراضی را از جمله  اهداف اصلی فعالیت‌های این ستاد برشمرد و تصریح کرد: وظیفه اصلی ما به میدان آوردن بانوان و جوانان به عنوان دو قشر اثرگذار است تا بتوانیم  بارقه های امید را بار دیگر در اذهان عمومی جامعه ببینیم و اگر این موج امید را با همتی مضاعف بیافرینیم بی‌تردید نهم تیر ماه شاهد جشن ملی و نمایش اقتدار ملت ایران و در پی آن پشتوانه‌ای سدید در چانه زنی‌های معادلات بین المللی خواهیم بود.

وی از مسئولان ستاد امید شهرستان‌ها و اعضای ستاد مرکزی استان خواست مانند دکتر پزشکیان با اخلاص و اخلاق به میدان بیایند و در تبیین شرایط فعلی کوشا و پویا باشند.

رحمانیان اجرای طرح *سفیران امید* برای حضور در میان مردم و تبلیغات چهره به چهره را موثرترین روش در اقناع افکار عمومی و کشاندن مردم پای صندوقهای رای برشمرد و بار دیگر بر تلاش حداکثری در فرصت کوتاه باقی مانده تا انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز