خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی مسعود پزشکیان در کرج مطرح شد؛

آنهایی که به دنبال کاسبی از خون شما هستند می خواهند در خانه بمانید +فیلم

آنهایی که به دنبال کاسبی از خون شما هستند می خواهند در خانه بمانید  +فیلم
کد خبر : ۱۴۹۶۳۲۷

وزیر اسبق امور خارجه کشور در گردهمایی هواداران مسعود پزشکیان در شهر کرج حاضر شد و گفت: روز هشتم تیر خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید هرکس که به دنبال تحریم، حمله و فشار است، می‌خواهد از ادامه تحریم شما کاسبی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، محمدجواد ظریف سیاستمدار و دیپلمات ایرانی که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ سمت وزیر امور خارجه ایران را بر عهده داشت، پنجشنبه شب ٣١ خرداد ١۴٠٣ در حمایت از مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در گردهمایی بزرگ حامیان این نامزد اصلاح طلب وارد استان البرز شد و با استقبال گرم مردم در شهر کرج روبرو شد.

محمدجواد ظریف با اشاره به یک ضرب المثل غربی که می‌گوید «سیاست مدارانِ بد را، کسانی انتخاب می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند» تاکید کرد: به تمام کسانی که پای صندوق رأی نمی‌روند احترام می‌گذارم، اما به عنوان یک تجربه می‌گویم «انتخاب نکردن به معنای انتخاب کردن اقلیت پرگو و پرمدعا است». ما انتخاب می‌کنیم که زنان سربلند باشند، انتخاب می‌کنیم که جوانان به جای پناه بردن به کشورهای خارجی با عشق در کشور بمانند، انتخاب می‌کنیم پدران و مادران ما در حسرت دیدن فرزندانشان نمانند، انتخاب می‌کنیم کسی ما را تحریم نکند، بلکه مجبور شوند ایران و ایرانی را تکریم کنند، این انتخاب حق ما است این حق را از دست ندهید.

وی گفت: روز هشتم تیر خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید هرکس که به دنبال تحریم، حمله و فشار است، می‌خواهد از ادامه تحریم شما کاسبی کند، همه این‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید، اما شما آرزوی جنگ‌طلبان، تحریم‌طلبان و کاسبان را نقش بر آب خواهید کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز